علمی

پیگیری اجرای مصوبات ستاد کرونا درباره تامین منابع خرید واکسن

دبیر ستاد عملیاتی ستاد ملی ضد کرونا کرونا اعلام کرد که تصویب عنوان ملی مدیریت بیماری کرونا از نظر الزامات تهیه واکسن های داخلی و خارجی اجرا می شود.

به گزارش اخبار ایران من ، دین پرست ، معاون وزیر کشور و دبیر ستاد عملیات ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و فرماندار از بانک مرکزی ، می خواهد سرعت اجرای ماده 4 مصوب در 69 امین مجمع عمومی مدیریت ملی بیماری کرونا را در رابطه با در دسترس بودن مواد مورد نیاز برای خرید واکسن های داخلی و خارجی تسریع کند.

به گفته وزارت کشور؛ در نامه ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کل بانک مرکزی ، بابک دین پرست ، معاون وزیر کشور و دبیر پایگاه عملیاتی ضد کرونا.

لازم به ذکر است که در بخش 4 تصویب آخرین جلسه مدیریت ملی بیماری کرونا ، که روز شنبه ، 15 مه برگزار شد ، آمده است: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجاز است تا 1 میلیارد دلار خارجی مبادلات 8 میلیارد دلاری براساس مرحله سوم بخش B بیانیه 1 بودجه 1400th کل کشور برای تهیه واکسن کرونا با نرخ مطلوب درخواست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی. سیاست و مدیریت بودجه کشور باید یکنواختی ریالی را در سطح مغرضانه فراهم کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا