علمی

گلایه “رییسی” از اظهارنظرها درباره واکسن روسی؛ با یک کلمه حرف همه کارهای ما را به باد می‌دهند

معاون وزیر بهداشت ، با اشاره به اقدامات انجام شده برای خرید واکسن کرونا ، همچنین از سایر نظرات در مورد واکسن کرونا روسیه شکایت کرد.

به گزارش اخبار ایران من، دکتر. علیرضا رئیسی – معاون وزیر بهداشت در مراسم افتتاح اولین دیابتی های کشور ، با تأکید بر لزوم وجود بیماری های غیرواگیر ، گفت: امسال علی رغم آب و هوا ، در مورد بیماری های غیرواگیر بسیار مراقب بوده ایم. اتمسفر؛ در ابتدا قرار دادن واکسن کرونا آسان بود. با این حال ، در حال حاضر ما در تهیه واکسن مشکل داریم و نمی دانیم که تا پایان سال مقدار زیادی واکسن دریافت خواهیم کرد یا خیر.

وی افزود: برخی از کشورها نگران انتخاب نیستند زیرا ثروت زیادی دارند اما اگر یک میلیون واکسن دریافت کنیم باید بدانیم که با کدام تیم می جنگیم.

رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت بیماری های غیرواگیر ، گفت: همانطور که دکتر لاریجانی (مدیر پژوهشگاه غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران) اظهار داشت ، ما در شریان کرونا ویروس میزان مرگ و میر بالایی داشتیم. ” انگلیس ، 52٪ از مرگ و میر در خانه های سالمندان گزارش شده است. در کشور ما ، 74٪ از مرگ و میر ناشی از هوا در افراد مسن رخ می دهد و دارای بیماری است.

وی در ادامه به بررسی تحقیقات پرداخت و گفت: من فکر می کنم وظیفه اصلی معاونت تحقیقات پاسخ به س questionsالات است. به عنوان مثال ، ما باید بدانیم که محدودیت های ترافیکی در کرونا چگونه کار می کنند.

رئیس جمهور افزود: این اختلافات واقعی است و بازرسان نباید موارد زیادی را انجام دهند. در یک کلمه ، کسی همه کارهای ما را منفجر می کند. به عنوان مثال ، در دو یا سه روز گذشته ، نظری در مورد واکسن اسپوتنیک روسی داده شده است ، که مانند نظری است که همه افراد همه چیز را توصیف می کنند. می پرسیم آیا یادداشت ها را دیده اید؟ او می گوید نه ، اما نه! چنین اظهاراتی تکان دهنده و بی اعتمادی است.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: “امروز ، هر کسی که هر چیزی را بگوید” عضو ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری نامیده می شود. “ستاد ملی ضد کرونا چند عضو دارد؟ وقتی به آن نگاه می کنیم متوجه می شویم که این عضو مرکز مبارزه با فساد کرونا در یکی از کالج های رفسنجان است. اگر ما ، به عنوان دانشمند ، خلاف این را می گوییم ، مردم دیگر به ما اعتماد نخواهد کرد

وی همچنین از پاسخ ایران به اپیدمی کرونا دفاع کرد و گفت: “چگونه ایالات متحده ، انگلیس و آلمان در اینجا حضور دارند؟ انگلیس ، یکی از شناخته شده ترین سیستم های پزشکی جهان ، اکنون روی زانو قرار گرفته و برای اولین بار بیش از 1800 نفر را به کام مرگ کشانده است. . “، و آنها 1200 می میرند. به یاد داشته باشید که این کشورها می توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند.

معاون وزارت بهداشت آلمان ادامه داد: مردم آلمان در دوره کرونا به ثروت دست یافتند. دولت دو سوم مالیات جمعیت را برای نگهداری در خانه پرداخت کرد. آلمانی ها هزینه های زیادی خرج کردند ، اما اکنون که در خانه هستند ، پول خود را خرج نکرده اند و ثروتمند شده اند. اما اگر فردی روزانه دو جوراب نمی فروشد ، نمی توانیم به شخصی که شب نمی خورد ، بگوییم. زیرا تنها افرادی که از کارگزاران املاک و مستغلات سود می برند کسانی هستند که حقوق می گیرند. ما باید روی سلامتی و رفاه مردم تمرکز کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا