اقتصادی

افزایش راندمان نیروگاه‌ها به ۳۹ درصد تا پایان امسال

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در مورد هدف افزایش 39 درصدی بیشتر تولید برق تا پایان سال جاری گفت: “تا پایان ماه آگوست ، حجم کارها تقریباً 100 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. تا پایان ماه اوت ادامه داشت. ” ما می توانیم تا پایان امسال به 39 درصد برسیم.

به گزارش اخبار ایران من ، همایون حائری امروز در پنج برنامه # هفته_ای_هفته_ایران از وزیر نیرو در هنگام آغاز برنامه تقویت و تقویت انرژی کشور اظهارات کرد: از این طریق می توانیم تولید بالقوه را کشف کنیم.

وی گفت: “خوشبختانه ، ما این آماده سازی را در تابستان مشاهده کردیم.” نیروگاه های برق آبی نیز وظیفه تولید 10 هزار مگاوات را به ما داده اند ، تولید برق می تواند تابستان امسال ما را تحمل کند و گاهی اوقات ما می توانیم 300 و 400 مگاوات را در اوج تولید کنیم.

وی افزود: تقسیم جمعیت ، در تابستان 30 درصد نسبت به تابستان گذشته به ما کمک کرده است. این اتفاق افتاد و بازسازی ها معکوس شدند و ما توانستیم از انرژی تولید برق بهتر استفاده کنیم.

حائری گفت: 98 درصد بخاری های آماده به گرم شدن در تابستان دوباره شروع به ضبط می کنند ، امسال برای اولین بار در اوج گرمایشی که سالانه دو بار در تیر و مرداد اتفاق می افتد ، آنها توانستند حدود 50 هزار مگاوات تولید کنند. در مقایسه با تولید تابستان گذشته ، واحدها در دراز مدت 3.5 درصد رشد کردند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: سرمایه گذاری در نیروگاه ها به طور قابل توجهی بهبود یافته و نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته ایم.

بر اساس تعمیرات برق نکا ، بیستون و تبریز گفتند: عملکرد واحد و جز electrical الکتریکی در تابستان شرایط آب و هوایی خوبی داشت.

حائری با بیان اینکه تمام ایستگاه های گرمایشی تابستان امسال بوده اند ، افزود: نکته برجسته امسال عملکرد کلیه وسایل برقی در تابستان بود. تابستان امسال دومین سالی بود که منظور من این است که میزان مصرف بیش از یک فاز افزایش نمی یابد ، در زمانی که برق ما قادر به تولید انرژی قابل توجه است.

وی گفت: “بهبود استفاده زیاد در جایی كه قدرت بازاریابی وجود دارد ، به معنای افزایش مداوم انعطاف پذیری است و این افزایش تحریم ها هدفی نیست ، بلكه فرایندی است كه باید دنبال كنیم.”

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی رابطه بین مدیریت بهره برداری و افزایش کارایی را ادامه داد: وقتی میزان استفاده را کنترل می کنیم ، از م componentsلفه های قدیمی ناکارآمد استفاده می کنیم.

وزارت نیرو اضافه کرد: “ما حدود 3000 مگاوات برق قدیمی داریم و ظرفیت آن 20٪ یا کمتر است. با توجه به تقاضای فعلی ، این برق برای مدت زمان طولانی آماده استفاده است.” در این سال ، تعداد کمتری برای نظارت بر اوج هزینه شد ، و این مستقیماً بر عملکرد تأثیر می گذارد.

وی گفت: کار مرمت نیروگاه از سر گرفته شده است که تا زمانی که واحدها آمادگی خود را برای اوج سال آینده آغاز نکنند ، داوطلبانه انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا