اقتصادی

تابستان امسال سخت نیست، بسیار سخت است

معاون آموزشی توانیر گفت: ما انتظار تابستان سختی را نداریم اما می دانیم که تابستان بسیار سختی را تجربه می کنیم زیرا به دلیل کم بارشی شاهد کمبود آب در سدهای روستا هستیم.

به گزارش اخبار ایران من ، غلامعلی رخشانی آنلاین در یک مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: امسال شاهد کاهش بارندگی از 30 به 35 درصد هستیم که این مسئله باعث شده تا در تولید برق از انرژی های تجدید پذیر مشکل کمتری داشته باشیم و اینکه چرا باید نوشتن ما برنامه های دیگری برای رفع کمبود تولید برق هستیم.

وی افزود: تابستان امسال کار سختی نیست ، بسیار سخت است زیرا علاوه بر کاهش بارندگی و کاهش مصرف انرژی ، شاهد افزایش دما ، شرایط کشور ، استفاده غیر مجاز از قبض های برق و … هستیم “بد.

معاون پخش در توانیر در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر خود را برای یک تابستان دشوار امسال آماده می کنیم ، گفت: از سال گذشته این اهداف در نظر گرفته شده و براساس شاخص های اندازه گیری پیش بینی شده است.

به گزارش توانیر ، وی با تأکید بر لزوم برنامه ها و راه حل های بیشتر برای بحران تابستان افزود: “در راستای گام اول و گام اول ، ما به بالای بحران مالی رفته ایم و همه تلاش خود را برای بسیج زمین و درها استفاده از برق غیر مجاز برای گرفتن پول است.

معاون توزیع کننده توانیر گفت در این بخش ما روشنایی جاده ها و پیاده روها را تغییر داده ایم ، یادآور می شویم: تعمیر روشنایی به معنای خاموش کردن تمام برق نیست و به خصوص در این طرح می خواهیم در وسط برق بایستیم. برق در مناطق خطرناک قابل جایگزینی نیست.

رخشاني آنلاین همچنين در مورد پتانسيل ادارات و دستگاه هاي دولتي در زمينه كاهش مصرف صحبت كرد و گفت: در سال جاري ، براي اولين بار ، دستگاه هاي نظارتي موظف هستند 50 درصد مصرف برق و ساعات اداري را كاهش داده و در ساعات اداري مصرف برق خود را كاهش دهند. “10٪

وی در مورد لزوم اجرای این پروژه و اجرای این برنامه ها برای زنده ماندن در تابستان گفت: در ماه آوریل شاهد افزایش 5 درصدی دمای هوا و افزایش 22 درصدی برق بودیم که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

معاون توزیع توانیر ورود زودهنگام چاه های کشاورزی به منطقه مورد استفاده و افزایش برق در صنعت را از دیگر دلایل افزایش برق دانست و بلافاصله توضیح داد: هر سطح افزایش دمای هوا و انطباق با آن.

می بندیم؟

رخشاني آنلاین در پاسخ به اين سوال كه آيا به دليل اين مشكلات دچار سوختگي در تابستان شده ايم يا نه؟ پاسخ: از آنجا که 24000 مگاوات از 60،000 مگاوات مصرف برق در این کشور در تابستان با سیستم خنک کننده ارائه می شود ، اگر مشترکان فقط می توانند دو نکته را نصب کنند ، نصب 24 تا 24 کولر و استفاده از خنک کننده آب کمتر در صورت وجود ، ما رنج نخواهیم برد تاریکی.

وی راه های دیگر استفاده از برق در تابستان را تشریح کرد و گفت: در طول روز به مدت طولانی از وسایل برقی استفاده نکنید و در اواخر بعد از ظهر یا صبح زود از این وسایل استفاده کنید و در طول روز از آن استفاده کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا