اقتصادی

امروز ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ استان گیلان واگذار شد

اخبار ایران من / گیلان مدیر برنامه و سازمان بودجه اعلام کرده است که در پروژه ای مشابه برای 80 هزار خانه نیازمندان در 15 منطقه در ویدئویی از خلبان گیلان امروز آمده است: 80 هزار واحد از 140 هزار خانه برای نیازمندان تأسیس کرده ایم.

محمدباقر نوبخت در افتتاحیه مرکز فناوری و تجارت گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه با استفاده از روش های سنتی نمی توان کسب و کار ایجاد و اشتغال پیدا کرد از شرکت های معقول استفاده کنید.

وی با تمرکز بر تأکید بر شهرهای تجاری با استفاده از مشاغل آگاه ، افزود: شرکت شهرک های صنعتی گیلان این مهم را دنبال کرد و فناوری و محیط کسب و کار را به منظور ارائه تخصص تجاری لازم ایجاد کرد. عملکرد بالا و تولید پرش.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی دستاوردها در سفر یک روزه خود به گیلان گفت: خوشبختانه ما توانسته ایم کتابخانه مرکزی رشت را افتتاح کنیم و نصب کتاب و تجهیزات در ماه های آینده انجام می شود. “

نوبخت افزود: پیش از آن بخشی از پارک ملی رشت به سفارت واگذار شده بود که مورد انتقاد بزرگان و کارشناسان شهر قرار گرفت و به همین دلیل از این سایت که دیگر برای پارک و توسعه استفاده نمی شد استفاده کردیم. ، کتابخانه یک مسئله فرهنگی است.

وی همچنین امروز در ویدئویی توسط خلبان گیلان از بازسازی موقت 80 هزار خانه برای 15 بی سرپناه خبر داد و گفت: 80 هزار واحد از 140 هزار خانه را برای بی سرپناهان باز کرده ایم. اجزاء با کمک برنامه و سازمان بودجه ، ایجاد بنیاد مسکن و کار انجمن امداد در حال توسعه است.

مدیر برنامه و سازمان بودجه 4000 میلیون و 6400 میلیارد دلار یارانه مسکن برای نیازمندان اعلام کرده و گفت: دولت به نمایندگی از کسانی که امکانات مالی تامین مسکن ندارند ، بودجه واحدهای ساختمانی را تامین می کند.

وی با تأکید بر لزوم تمرکز بر فقرا و رهبری و نظام خاطرنشان کرد: “دولت از اوضاع و احداث راه آهن و بزرگراه ها اطلاع ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا