اقتصادی

انجام بیش از ۱۴ هزار بازرسی از اصناف در قالب گشت‌های مشترک

بر اساس گزارش مختصری از عملکرد صنایع ، معادن و شرکتهای منطقه ای و تجاری در سراسر کشور ، در آگوست امسال ، 14456 نظرسنجی به عنوان مشارکت مشترک برای کمک به نظارت و دستیابی به نتایج مثبت و موقت در این دوره انجام شد. بهبود بازار اتفاق افتاده است.

به گزارش اخبار ایران من ، به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، با همکاری هماهنگ کنندگان کنسرسیوم که سایر دستگاه های ذیربط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی ، عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری ، مسکن و م institutionsسسات و موارد دیگر ، 4799 مورد اختلاس به مبلغ تقریبی 412 میلیارد و 557،000 ریال تشکیل و برای رسیدگی و رای گیری به بخشهای زندانهای سراسر کشور ارسال شد.

تعداد کل پرونده های حقوقی به دست آمده 5 میلیون و 821 میلیون و 341 هزار تخمین زده شده است.

علاوه بر این ، گزارش های فوق الذکر نشان می دهد که از ابتدای سال جاری ، 75745 تور مشترک انجام شده است که منجر به 25556 تخلف شده است.

لازم به ذکر است که در راستای یافته های راهنمایی و نظارت بر بازار ، نظارت بر بازار در قالب تجمیع و اجماع همه سازمانها ، در نهایت تحقیقات ، رعایت و به احتمال زیاد کنترل کارآمد و م siteثر سایت را تسهیل می کند. با صرف زمان کمتر و حذف رویه های عملیاتی و گاهی تأخیرها ، به آنها پرداخته می شود ، بنابراین این موضوع بستگی به نحوه عملکرد آن در مدیریت بازار ، با همکاری سایر سازمان ها و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا