اقتصادی

تبلیغ سایت‌های فیشینگ در صفحه اینفلوئنسرها !

برخی از تبلیغ کنندگان اینستاگرام این روزها سایت های خوبی برای تبلیغات هستند ، بسیاری از آنها سر و صدایی ایجاد می کنند و کاربران با مراجعه به این صفحات و پرداخت هزینه بیشتری از آنها استفاده می کنند.

به گزارش اخبار ایران من ، یکی از به اختصار کاربران خود را آگاه نگه دارید، با یک صفحه فیشینگ اسکن سایبر پی پی یک سایت جعلی را نشان می دهد که اطلاعات حساب کاربر را برای ارائه خدمات به کاربران و سوءاستفاده یا به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران جمع می کند. به عنوان مثال ، هنگام ثبت نام وسیله نقلیه ، دریافت کامپیوتر ، میزان سوخت و غیره ، صفحات جعلی از کاربران می خواهند در این صفحه ثبت نام کنند یا در برخی موارد پس از تماس با شهروندان ، خود را به عنوان نماینده شرکت ها یا سازمان ها معرفی کنند.

پلیس فتا بارها و بارها هشدار داده است كه بهتر است اطلاعات شخصی یا كاری را در صفحات جعلی قرار ندهید ، زیرا این می تواند عواقب ناخواسته داشته باشد. همچنین به تبلیغات در کانال های رسانه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی اعتماد نکنید و اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، شماره ملی و اطلاعات بانکی در این صفحات را درج نکنید ، زیرا رمزنگاری های سایبری می توانند با دانستن این موضوع به راحتی شما را فریب دهند. .

در این حالت ، ابوالفضل عبدالهی ، متخصص فناوری اطلاعات ، به اخبار ایران من گفت كه کلاهبرداران از سایت های کلاهبرداری استفاده می کنند: هک کردن و هر وسیله دیگری برای شکار اطلاعات از جمله شماره حساب و کارت های اعتباری ، و از طرق مختلف قابل انجام است. استفاده کنید در حال حاضر بسیاری از افراد مشهور در اینستاگرام شرط بندی می کنند که منجر به سرقت و سرقت اطلاعات کاربر خواهد شد.

وی ادامه داد: تا دو سال پیش ، ایجاد یک سیستم بانکی مستقل برای کسب اطلاعات بیشتر از بانک ، به تخصص فضا نیاز داشت ، اما در اینجا صفحاتی وجود دارد که درگاه های جعلی و کلاهبرداری را می فروشند و 3 پورت بدون اطلاعات سایبری دارند. از این سایت جعلی بگیرید و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و کسانی را که شما را آزار و اذیت می کنند گول بزنید.

عبدالله با بیان اینکه با استفاده از حافظه پنهان یکبار ، بسیاری از مردم هنوز امیدوار هستند که با تهدید فیشینگ از بین بروند ، افزود: اگرچه فیشینگ با باز کردن یک حافظه پنهان بزرگ محدود است ، اما رمزهای عبور یکبار ایمن نیستند. همچنین صفحاتی را در اختیار شما قرار نمی دهد که بانک های پورتال بتوانند رمز عبور یک بار را ارائه دهند و حساب شما را باز کنند.

یک کارشناس فناوری اطلاعات مصمم به داشتن یک بررسی آگاهی از امنیت و اشاره به URL صحیح سایت: در هنگام مشاهده صفحه باید مطمئن شوید که shaparak.ir در یک منطقه بزرگ قرار دارد ، این شناسه به روش های مختلفی قابل نمایش است. shaaparak.ir یا shaparack.ir یا انواع دیگر را در آدرس سایت قرار دهید ، به همین دلیل باید آدرس وب را نظارت کنید.

عبدالهی با اشاره به اقدامات لازم برای مهار جریان اطلاعات ، گفت: “در هیچ صفحه ای عضو نشوید و اطلاعات بانکی را وارد نکنید ، کافی است که شما یک شبکه اجتماعی را در اختیار شما قرار دهیم و می توانید به شبکه بپیوندید ، صورتحساب های خود را بپردازید و سوء استفاده کنید.” اگر پیوند را بررسی می کنید ، اطمینان حاصل کنید که صفحه مورد نظر شما همان صفحه مورد نظر است. بنابراین مهم است که قبل از ورود به سایت و انجام عملکرد صورتحساب ، آدرس را تأیید کنید.

وی گفت: “داشتن کارت بانکی با همان پول نقدی که می خواهید گزینه خوبی است.” “امنیت اضافی ، حتی اگر امنیت دارید ، به هیچ سایتی نروید و به دنبال shaparak.ir باشید.” ، شما می توانید کارت دوم داشته باشید و هر پولی را که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید از طریق بانک موبایل یا هر راه دیگری انتقال دهید و خرید خود را از طریق این کارت خریداری کنید که با شروع سرقت یا تقلب می توانید سرقت کنید. پول زیادی هدر ندهید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا