عمومی

قیمت تلویزیون ال جی 86nano86 سایز 86 اینچ صفحه نمایش 4k

تصاویر در تلویزیون ال جی 86NANO86 قبل از نمایش نهایی از فیلتر اصلی تحت عنوان موتور پردازشگر تصویر عبور می‌کنند تا بدون هیچ کم و کاستی و با ورژن و سطح جدیدی از کیفیت ارائه داده شوند. به نظر شما ال جی در ساخت تلویزیون 2021 نانوسل 86NANO86 از چه پردازنده‌ای استفاده نموده است و نحوه عملکرد آن چگونه می‌باشد؟ برای پی بردن به جواب این سوال بیایید با همدیگر بخش تراشه آن را مورد آنالیز و بررسی قرار دهیم.

این تلویزیون همچنین مجهز به جستجوگر صوتی می باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از صدا فرامین مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. این محصول همچنین از اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کند و سایر دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله این قابلیت می توان کنترل کرد. برای اتصال دستگاه های دیگر مانند فلش مموری و هارد اکسترنال می‌توان از پورت USB که در این تلویزیون تعبیه شده است، استفاده نمود. به طور عمومی یکی از انتظاراتی که از یک تلویزیون می رود، ارائه صدایی با کیفیت است.

پرفروشترین سیستم های صوتی این هفته

صفحه نمایش تلویزیون NANO86 از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و با بهره گیری از تکنولوژی Nano Color گستره رنگی طبیعی تر و دقیق تری را تولید و با استفاده از قابلیت Billion Rich Colors توانایی تولید طیف وسیعی از رنگ ها را دارد . زاویه دید افقی در تلویزیون NANO86 برابر 60 درجه بوده و از فناوری Wide Viewing Angle نیز بهره می برد ، تا زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربران قرار دهد .

تلویزیون ال جی 86NANO86 به جدید ترین نسخه سیستم عامل WebOS تا به امروز ، یعنی نسخه 6 آن مجهز شده است و امکانات هوشمند بسیار عالی را در اختیار شما قرار می دهد. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

اگر این محصول را قبلا از نیتاکالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. الگوریتم هوش مصنوعی ، صدای بلندگوهای دو کاناله را به خوبی باهم مخلوط می کند تا به صورت متقاعدکننده صدایی فراگیر و همه جانبه را پخش و شما برای یک تجربه شنیدن بهتر آماده می کند . بر روی این تلویزیون 2021 ال جی، بازیکنان را برای ورود به سطح نوینی از بازی‌های همه جانبه دعوت می‌کند.

خرید تلویزیون ال جی NANO86 اصل در دوزین کالا

همچنین با داشتن ریموت جادویی و قابلیت های LG Voice Search و Speech to Text عملا می توانید با تلویزیون صحبت کنید و درخواست های خود را به جای استفاده از دکمه ها و جست و جوی منو، از طریق گفتاری اعمال کنید. ” در صدد به روز بودن هر چه بیشتر شما عزیزان گام بر میدارد و همچنین دست به دست هم دادیم تا توانسته باشیم از این طریق بخشی از نیازهای مردم سرزمینمان را برآورد کنیم و سعی بر آن داریم که دنیایی از محصولات با اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قراردهیم .

یکی دیگر از توانایی های این فناوری ، مختص به دستیار های Alexa و Google است . کاربران می توانند با بهره گیری از این دستیار ها سوالات خود را در هر زمینه ای بپرسند و نیز پاسخ دریافت کنید . تلویزیون X9000H سایز 55 اینچ با مدل X900H و X90H نیز در بازار شناخته می شود و یکی از تلویزیون های 2020 سونی می باشد.

تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO86 اسمارت

علاوه بر ال جی ، شرکت های مایکروسافت و سونی نیز از قابلیت HGIG در محصولات خود به کار برده اند . ویژگی جالبی که این قابلیت دارد این است که بین تلویزیون و بازی که مشغول بازی کردن آن هستید ، هماهنگی ایجاد می کند تا HDR همانطور که سازنده بازی در نظر گرفته است ، محتوای صفحه نمایش را نمایش دهد یعنی بازی با کیفیت بالا و کمترین توقف . کیفیت تصویر HDR سهم بزرگی در ارائه بازی های ویدیویی دارد و از این رو تجربه به یاد ماندنی را برای شما فراهم می سازد .

همه ی ما می دانیم کیفیت تصویر و صفحه نمایش هر تلویزیون از مختصه های بسیار مهم آن است و افراد انتظارات متفاوتی در خصوص آن دارند . در توضیحات بالا ما تمامی ویژگی های مربوط به طراحی و دیزاین تلویزیون NANO86 را شرح دادیم و اکنون می خواهیم کیفیت تصویر و قابلیت های مربوط به آن را بررسی کنیم . شرکت ال جی به عنوان یکی از بهترین و فعال ترین مراکز تولید و ابداع لوازم خانگی شناخته شده و هر سال محصولات جدیدی از این شرکت به بازار معرفی می گردد.

امکانات تلویزیون اسمارت ال جی مدل NANO86 اصل

همان گونه که گفته شد ، در تلویزیون Nano86 از نور پس زمینه Edge استفاده می شود که فناوری local Dimming را دارد ، این قابلیت نور پس زمینه را به طور خودکار کنترل می کند . تلویزیون 86 اینچ NANO86 دارای حالت HGIG Mode است و بازی های HDR را با کیفیت بسیار بالاتری نمایش می دهد .

تلویزیون NANO86 با تکنولوژی AMD FreeSync Premium سازگار شده است و از VRR و ALLM نیز پشتیبانی می کند.تلویزیون 86 اینچ ال جی 86NANO86 دارای قابلیت Input Lag است تا تاخیر موجود در محتوای بازی ها را کاهش دهد . NANO86 ال جی قسمت های روشن تصاویر و صحنه ها را به وسیله فناوری Ultra Luminance درخشان تر می کند و باعث واقعی تر شدن آنها می شود . تلویزیون 86NANO86 ال جی از فرمت های HDR، HDR10 Pro و Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند که نشان از قوی بودن پردازنده و صفحه نمایش دارد .

علاوه بر آن از رنگ های نانو یا Nano Accuracy و Nano Color در NANO86 استفاده می شود . ال جی با این فناوری واقعی ترین تصاویر ممکن را نمایش می دهند و دقیق ترین و ریزترین جزئیات را از هر زاویه دیدی ایجاد می کند . مطمئنا یک تصویر فوق العاده باکیفیت بدون صوت جذاب و کارآمد چندان به دل نمی‌نشیند.

همچنین هر زمان که تیم موردنظر به گل برسد و یا بازی به پایان برسد ، بروزرسانی خودکار دریافت می کند و از وضعیت فعلی این تیم ها اطلاع پیدا می کنند . Apple TV یک اپ شامل برنامه های اورجینال ، درام و سریال های جذاب ، مستندهای پیشگام ، سرگرمی بچه ها ، کمدی و… است که هر ماه توسط Apple Originals بروزرسانی شده و به نوع برنامه های آن افزوده می شود . شما از این طریق می توانید در شبکه های تلویزیون اپل ، عضو شده و با داشتن یک اشتراک ، به تماشای برنامه های تلویزیونی این شرکت بپردازید .

با این ورژن جدید می‌ توان دسترسی راحتی را به سرویس‌ های آنلاین و اپلیکیشن ‌های گوناگون داشته باشید. سایت تی وی خرید تنها سایت تخصصی فروش تلویزیون در کشور می باشد که با ارائه مشاوره تخصصی قبل از خرید به مشتریان و همچنین بررسی تخصصی تلویزیون های موجود در بازار پشتیبان شما هموطنان عزیز می باشد.

تلویزیون سونی X90J سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سونی محسوب می شود. این تلویزیون با مدل X9000J و X900J نیز در بازار شناخته می شود اما مدل صحیح آن X90J است. در این مدل انقلابی را در کیفیت تصویر به ارمغان می‌آورد چرا که با افزایش خلوص طیف رنگهای اصلی، نانو ذراتی را ایجاد می‌کند که در نهایت موجب می‌شود تماشاگر، بیننده رنگ‌های خالص بر روی نمایشگر باشد.

این تکنولوژی همچنین یک کیفیت تصویر ۴K واقعی را ایجاد می‌کند که بیننده را کاملا در خود غرق می‌کند. محافظ صفحه تلویزیون یک محافظ شفاف است که روی یک تلویزیون تخت (ال سی دی – ال ای دی – – کرو – منحنی – کیو ال ای دی ) وصل میشود تا از صفحه نمایش تلویزیون در برابر اسیب محافظت کند و باعث شکستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد و غیره محافظت می کند.

اگر تصاویر بدست آمده از منبع کم و نامطلوب باشند ، با استفاده از برنامه ای به نام AI Upscaling 4K ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد ، بنابراین کاربر نگران کیفیت پایین تصویر نباشد. در نهایت ، می توان به ویژگی AI Brightness Control اشاره کرد که از یک دوربین داخلی برای تشخیص میزان نور محیط و تنظیم روشنایی با نور محیط استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا