اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

آزادراه تهران-شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال-جنوب) به یکی از محورهای متعدد جاده ای (در مسیر برگشت) تبدیل شده اند.

به گزارش اخبار ایران من، بر اساس گزارش اخیر مرکز مدیریت راه های کشور، تردد خودروها از محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و تردد در این محورها (شمال به جنوب) بیشتر است. . انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. همچنین تردد از آزادراه تهران – شمال (جنوب به شمال) و تردد از محور هراز (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی متوقف نشده و تردد بیشتر در محور هراز (شمال به جنوب) و محدوده لاریجان، بایجان، وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک تأسیس شده است.

وضعیت ترافیکی در برخی از محورهای شمالی ترافیک پرتردد در محور فیروزکوه (شمال به جنوب) روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، آزادراه رشت – قزوین، جنگل‌های سراوان، رودبار و شیرین سو و محور و آزادراه پردیس است. . منطقه تهران جاجرود ذکر شده است.

بر اساس گزارش اخیر مرکز مدیریت راهداری کشور، این محور شامل سایر محورهای مواصلاتی نیز می باشد. رودک، محور اردبیل – آستارا و بالعکس در گردنه حیران و محور گالیکش – جنگل گلستان مشاهده شده است.

البته در محورهای تردد فصول مختلفی وجود دارد به طوری که محور شمالی تداخلی با جو ندارد و بارندگی از دیگر محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری گزارش شده است. استان خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر، بر اساس عکس‌های دریافتی از دوربین‌های مدار بسته، سامانه‌های شمارش خودرو و گشت‌های راهداری شعبه‌ای سراسر کشور، به استثنای محورهای بسته و محدود، سایر محورهای جهان باز و باز بوده و خودروها به آرامی در حال حرکت هستند. روز و شب گذشته بر اساس آخرین گزارش از 2 گره ترافیکی در جاده اصلی نسبت به روز گذشته یک دهم افزایش نشان می دهد. همچنین سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، بیشترین تردد بین ساعت 18 تا 19 و تعداد کمی از خودروها بین ساعت 16 تا 17 است و مردم می توانند ساعات مناسبی را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا