اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده چالوس، هراز و فشم

بر اساس گزارش های اخیر، خودروهای متعددی در شمال کشور از جمله چالوس، هراز و جاده فشم به تهران تردد می کنند و احتمال می رود این خودروها در ساعات باقی مانده از تعطیلات نوروزی سنگین تر شوند.

به گزارش اخبار ایران من، بر اساس گزارش های اخیر مرکز مدیریت راه های کشور، در مسیر چالوس – کرج حدفاصل میانک به مجلار و ارنگه به ​​وین و همچنین در محور هراز شمال به جنوب و شمال خودروهای متعددی تردد می کنند. محدوده گزنگ اما در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت دوربر شده و محور شمالی فاقد کنترل اقلیمی است.

بر اساس همین گزارش، تغییر اقلیم و ازدحام ترافیکی در برخی از محورهای کشور مشکلی ندارد و در محور فشم – تهران در محدوده گردنه قوچک ازدحام ترافیکی گزارش شده است.

علاوه بر این، گزارش اخیر نوروزی پایتخت نشان می دهد که از شروع طرح نوروزی به عنوان مثال از 25 اسفند سال گذشته تا دیروز 13 فروردین ماه، تقریباً 2 میلیون و 210 هزار و 597 هزار دستگاه خودرو سواری کامیون های میانی شدند. استان ترافیک استان دیروز 1338300 وسیله نقلیه وجود داشت.

حجم تردد در این مناطق نسبت به مدت مشابه در نوروز سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است. در مقایسه با مدت مشابه نوروز 1399، خودروها بیش از 231 درصد و نسبت به همان زمان بازگشت به نوروز 1398 حدود 19 درصد رشد را نشان می دهند.

همچنین در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، تردد قطارها و جاده های میانی در 4 فروردین ماه سال جاری بیش از 2 میلیون و 646 هزار و 100 خودرو در پیاده روها انجام شد.

استان های خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان قابل توجهی ازدحام ترافیکی را در مناطق مختلف افزایش داده اند که در مدت مشابه 116، 111، 78، 74 و 71 درصد بوده است. سال گذشته به ترتیب.

از سوی دیگر تعداد پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان 25 سنفد پارسال تا دیروز به بیش از 12 میلیون و 213 هزار و 200 پلاک با اجزای مختلف رسید که از این تعداد 11 میلیون و 748 هزار و 900 پلاک است. آنها خصوصی هستند و تهران و البرز با بیش از 3 میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو همچنان نسبت به سایر استان ها در انزوا قرار دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا