اقتصادی

ترافیک سنگین و یکطرفه شدن برخی محورهای شمالی

بر اساس گزارش اخیر حمل و نقل عمومی در کشور ، جاده های عمومی در شمال پایتخت دچار ترافیک سنگین شده اند و برخی از آنها به یک طرفه تبدیل شده است.

به گزارش اخبار ایران من ، بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط مرکز مدیریت راه های کشور ، تردد در محور چالوس در بزرگراه جنوب به شمال موقتاً ممنوع شده و همچنین ازدحام بیش از حد در بزرگراه شمال به جنوب در مرزن آباد و هزار چم ممنوع است. به او آنها را دارد. همچنین تردد وسایل نقلیه در محور هراز از جنوب به شمال تا اطلاع آنها ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، چندین وسیله نقلیه در ضلع شمالی-جنوبی محور هراز ، بین پارک جنگلی آمل تا محل اتصال چالائو با مناطق علیمستان ، کهرود ، بیژن و گزنگ و همچنین محور فیروزکوه از شمال به جنوب به سمت شیرگاه وجود دارد. حوزه. سرخ کلا ، زیرآب و پل سفید ، شوراب ، سیدآباد و سدی در اطراف منطقه دماوند ایجاد شده است.

همچنین در جاده رشت-قزوین بین جنگل سراوان به امامزاده هاشم و رودبار از میان جمعیت ، آزادراه پردیس-تهران کمراد و جاجرود ، شلوغی آزادراه قزوین-کرج-تهران هشتگرد به کمالشهر و مناطق کمالشهر بیشترین تردد در گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و فاصله آنلاین ویلا تا پل کلاک و همچنین در محور فشم تهران ، بین حاجی آباد و رودک ، مردم بیشتر گفته اند.

اما بر اساس گزارشات اخیر هواشناسی ، گزارش شده است که حاکمان فیروزکوه-چالوس و محورهای استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان دارای بارندگی هستند و ساکنان آزادراه هراز ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت فاقد فضای هوایی هستند.

طبق اعلام اخیر ، محدودیت های ترافیکی اعمال شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در خطوط مختلف راه آهن به شرح زیر است:

الف) خط کندوان:

از ساعت 1 بامداد جمعه (7 آنلاین) تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و شروع جاده تهران-شمال به مرزن آباد ، انواع وسایل نقلیه ممنوع است. 15 همان روز تا ساعت 4 صبح روز بعد از مرزن آباد دسترسی به کرج و آزادراه تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.

ب) خط هراز:

انواع کامیون ها از ساعت 1 بعدازظهر جمعه (7 اکتبر) تا 2 بامداد روز بعد از تهران به آمل ممنوع است ، با اطلاع فوری پلیس ، انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر در همان روز تا 2 بعد از ظهر پس از آب -اسک ، مسیر تهران باشد

توجه: در افزایش ازدحام ترافیکی و نداشتن جاده ، به منظور کاهش ترافیک ، محدودیت های میانی از جنوب به شمال و برخلاف محورهای چالوس و هراز اعمال می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا