اقتصادی

جاده‌های شمال یکطرفه می‌شود – اخبار ایران من

طبق اطلاعیه ستاد نظارت بر ترافیک کشور ، از فردا تا پایان تعطیلات ، بسیاری از افراد در بزرگراه کندوان ، آزادراه تهران – شمال ، هراز به موقع کاهش می یابد و یکجا خواهد بود.

به گزارش اخبار ایران من ، مسئولان راه وشهرسازی در کشور اعلام کرده‌اند که در دستگاههای کندوان انواع خودروها از ساعت 12 ظهر چهارشنبه و پنجشنبه 26 الی 2 شهریورماه ، بعد از ایام مرزن‌آباد به کرج و بزرگراه آزاد تهران – شمال ممنوع است. براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه ، کلیه وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه 26 شهریور تا 2 شهریور در یک طرف قرار دارند و روزها پس از عبور از جاده کرج (شهرستنک) و جاده تهران – شمال به مرزن آباد حرکت می کنند.

همچنین حجم انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 روز جمعه 27 شهریور ممنوع است از مرزن آباد به کرج و بزرگراه آزاد تهران – شمال و همچنین اعلام پلیس محلی ، وسایل نقلیه بین المللی از ساعت 18 تا 24 : 00 در همان روز از کرج (چهارراه شهرستانی) و آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

وسایل نقلیه همه نوع از 15:00 تا 24:00 روز شنبه 29 شهریور از کرج و شروع جاده آزاد تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع نیست و با اعلام پلیس محلی انواع خودروها از ساعت 18:00 تا ساعت 24:00 این روز از مرزن آباد یک دسترسی مستقیم به آزادراه کرج و تهران-شمال است.

براساس این اطلاعیه ، ازدحام ترافیک از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 شهریور تا 2 روز بعد از کرج و در هنگام شروع بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد و اعلام پلیس در جاده ممنوع است. ، وسایل نقلیه از همه نوع باید از 15:00 امروز تا 3 بامداد صبح دسترسی مرض آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال یکسان باشد.

ممنوعیت تردد در محور هراز به مدت چهار روز در تعطیلات عمومی ثبت می شود به گونه ای که ممنوعیت وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر شنبه ، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 8 صبح الی 10:00 صبح تا 2 بعدازظهر در روزهای بعد از رودخانه ممنوع خواهد بود. در آمل. در این مرحله وسایل نقلیه از همه نوع به صورت یک طرفه به رودخانه (منطقه ماشا) از ساعت 4 صبح تا 2 بعدازظهر در روزهای بعد از ابی سؤال حرکت می کنند.

همچنین در افزایش یا کاهش تعداد وسایل نقلیه و بهبود کنترل ترافیک ، افزایش یا افزایش محدودیت در سنگهای بالا بلافاصله از پلیس راهنمایی و رانندگی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا