اقتصادی

تلفن ثابت چه زمانی دوطرفه قطع می‌شود؟

به گفته مدیرکل حمایت از تنظیم مصرف کننده مقررات ، در صورت عدم پرداخت وام به موقع ، پس از نماینده ، پس از ابلاغ و ارسال ابلاغیه به مشترک تا مهلت یک سال و مشکل دیگر برای خاتمه تلفن وی.

به گزارش اخبار ایران من ، اگر صورتحساب تلفن ثابت به موقع پرداخت نشود ، ابتدا خط باید از یک طریق باشد و در صورت ادامه این روند ، منجر به بسته شدن تلفن خواهد شد. مشترکان می توانند با حذف خط تلفن ثابت ادامه دهند پرداخت پول تلفن خود را وصل کنید.

در همین رابطه ، به نقل از کارآگاه ، پیمان قراداغی اظهار داشت: با توجه به عدم صدور فاکتورهای کاغذی ، کد حکم برای جلوگیری از اختلال در صورتحسابهای تلفنی ثابت معرفی شده است. همچنین ، با شماره گیری سفارش شماره # 2020 * ، علاوه بر دریافت پرداخت تلفنی ، مشترکین می توانند شماره تلفنی را که پیامک پیامکی برای آنها ارسال شده است ثبت یا تغییر دهند.

وی با توجه به شکایت برخی از مشترکان مبنی بر قطع ارتباط تلفنهایشان ، افزود: براساس قطعنامه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (شماره 3) ، کاربران بسته به نوع کابل می توانند نسبت به راه اندازی مجدد یا بارگیری تلفن های ثابت خود اقدام کنند.

انواع خطوط ثابت

مدیرکل حمایت از مصرف کنندگان مقررات تنظیم مقررات در مورد تلفن های همراه استاندارد گفت: به نظر کمیسیون ، تلفن های ثابت در اینجا با سه تماس تلفنی رایگان و ضمانت بازپرداخت ، با واریز و هزینه به مشترکان ارائه می شود.

قره داغی با تشریح انواع تلفنهای ثابت گفت: تلفن رایگان با جریمه تلفنی است که مشترکان فقط در زمان ثبت نام هزینه اتصال ، مالیات و خدمات را پرداخت می کنند و هزینه ای هم پرداخت نکرده اند و مطمئن هستند که یک پرداخت کننده دارند. در صورت داشتن تلفن ثابت ، مشترک در هنگام ثبت نام علاوه بر هزینه اتصال ، مالیات و عوارض ، هزینه آن را به عنوان وجهی برای اپراتور تلفن ثابت پرداخت کرده است. در تلفن همراه با اثبات پرداخت ، علاوه بر هزینه اتصال ، مالیات و هزینه ، مشترک مبلغی را به عنوان ضمانت امنیتی به نماینده پرداخت کرده است.

وی در مورد نحوه پشتیبانی کاربران از طلبکاران توضیح داد: در صورتی که مشترک با توجه به زمان و مدت زمان تعیین شده (حداقل یک ماه) وام را دو بار پرداخت نکند یا از تلفن بدون هزینه اضافی یا ضمانت استفاده کند. اگر وام به 80 درصد از میزان کار مقرر در قانون ، به عنوان مثال ، 20 هزار تومان برسد ، نماینده باید مبلغ وام را به اطلاع ثبت برساند و حداقل 24 ساعت برای بازپرداخت وام تعیین کند.

مدیرکل حمایت از مصرف کننده مقررات تصریح کرد: سهمیه تلفنی که با ضمانت بازپرداخت جریمه شده است ، 80٪ مبلغ سپرده و ضمانت بازپرداخت است و نماینده پس از ابلاغ ثبت کننده ، حداقل 72 ساعت برای پرداخت بدهی دارد.

قره داغی با بیان اینکه در صورت اول ، ارائه دهنده اعتبار می تواند بدهی های یک تلفن را به مدت دو هفته پس از پایان دوره پرداخت بازپرداخت کند ، افزود: برای مشترکین بنویسید تا تلفن خود را به طور کامل (گرد) با مدت مشخص یک سال و موضوع مورد نظر جدا کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا