اقتصادی

جزئیات پرداخت و اشتغال کادر پزشکی / استخدام 3000 پرسنل جدید در ماه های آینده

رئیس سازمان برنامه و بودجه از استخدام حدود 3 هزار پرسنل جدید در وزارت بهداشت در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من ، محمدباقر نوبخت در مصاحبه ای در صفحه اینستاگرام خود در مورد وضعیت پرسنل پزشکی ، درباره سؤالات مطرح شده در مورد پرداختهای فوق العاده از کارمندان ویژه وزارت بهداشت اظهار داشت: در اوایل اسفند به همراه سایر موارد در این فصل 50٪ اضافه شد همچنین ، دستورالعمل پرداخت ذکر شده در بالا برای خدمات ارزشمند Corona تهیه شده و بلافاصله پرداخت می شود.

وی در مورد آزمون استخدامی برای استخدام کارمندان جدید و تغییر وضعیت کارمندان شرکت و کارگران پیمانکاری ، اظهار داشت: اخیراً به دانشگاههای علوم پزشکی گفته شد که از 4000 نفر که در آزمون استخدامی سال گذشته پذیرش شده اند تا پایان اردیبهشت ماه استفاده کنند تا از ظرفیت آزمون باقی مانده استخدام استفاده کنند. ارائه شده

نوبخت اضافه کرد: اخیراً قراردادی برای جذب 2280 نفر فراهم شده است و برای 3 هزار نفر دیگر پس از انجام مطالعه ، در ماه های آینده بودجه اختصاص می یابد و آنها هر از گاهی استخدام می شوند.

به گفته وی ، قدرت این قرارداد از بین كسانی كه از آزمون قبلی سهمیه دریافت كرده اند ، انتخاب می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: کار در سیستم سلامت کشور هنوز متناسب با ساخت و ساز در این بخش نیست و قطعاً برای گسترش اشتغال در بخش بهداشت کشور اقدام خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: با توجه به اینکه کارکنان شرکت که مشغول به کار هستند هیچ ارتباط کاری با وزارت بهداشت ندارند ، امکان تغییر وضعیت آنها وجود ندارد و اگر در آزمون های کار رقابتی پذیرفته شوند ، امکان جذب آنها وجود دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: کارمندان پیمانکاری در سیستم بهداشت و درمان کشور حداکثر 80 درصد از مزایای مندرج در فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری را به دست می آورند و تحقیقات لازم برای کارکنان شرکت انجام می شود. آنها خانه ندارند ، باید اقدامات لازم انجام شود.

نوبخت با اشاره به اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگی عادلانه در سال جاری ، اظهار داشت: سال گذشته حدود 5 هزار هزار تومان برای تساوی اختصاص داده شده که امسال تقریباً دو برابر شده است. همچنین 1300 میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

نوبخت یادآور شد: مشکلات و کاستی های این بخش بررسی می شود و تصمیمات لازم بلافاصله با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در بخش بهداشت گرفته می شود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا