علمی

تصویب برنامه استخدام برای 1000 متخصص داوطلب هلال احمر



رئیس جمعیت هلال احمر از تصویب طرحی برای جذب 1000 داوطلب متخصص در شورای عالی هلال احمر خبر داد و در مرحله اول جذب نیروی عملیاتی مورد نیاز طبق قوانین این جمعیت را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، کریم حمتی اظهار داشت: “در حال حاضر 1241 نیرو عملیاتی در این گروه از جمعیت وجود دارد که یک موقعیت سازمانی برای القاعده را اشغال می کنند ، اما این جمعیت برای تکمیل اعضای پایگاه های خود به 4100 نیرو دیگر نیاز دارد.”

وی افزود: به منظور تأمین و ساماندهی نیروی انسانی و ایجاد انگیزه در نیروهای داوطلب هلال احمر برای کار در پایگاه های امداد و نجات و همچنین تأمین منابع ، امکانات ، تجهیزات شخصی و عملیاتی و آموزش نیروی انسانی در پایداری ، تعهد و تخصص. ارائه خدمات و به کارگیری نیروی کار مورد نیاز در قالب یک برنامه سازماندهی نیروی کار که در چند مرحله انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: “در مرحله اول ، 1000 داوطلب که در این جمعیت تخصص دارند ، پس از طی مراحل اداری و تأیید سازمان مدیریت و امور اشتغال در کشور ، استخدام می شوند. 90 سرباز در پایگاههای کوهستانی و 30 سرباز در پایگاههای ساحلی استخدام می شوند. و 102 سرباز در 112 مرکز واکنش اضطراری.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر ، حماتی اظهار داشت: یکی از شرایط اشتغال استفاده از امدادگران با بیش از 3 سال سابقه کار است که دوره های تخصصی مربوط را گذرانده و دارای گواهینامه رانندگی درجه دوم هستند. برای ادامه حضور این نیروها در پایگاه ها ، تعهد مستندی به دست آمده است.

انتهای پیام


نوشته های سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و اخبار ایران من هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا