اقتصادیایران کسب و کار

حل مشکل تلگرام too many communities

 چرا با ارور   Too Many Communities مواجه میشویم؟

معمولا شما زمانی که در حال لاگین کردن به صفحه تلگرام خود هستید امکان دارد با اروری Too Many Communities  مواجه شوید، شاید به نظر این ارور آزار دهنده باشد اما باید بگوییم این ارور محدودیتی است از طرف تلگرام که برای حفظ امنیت اکانت تلگرام شما ضروری است ، حالا لازم است علت این ارور را بدانید که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

دلایل رو به رو شدن با پیغام خطای Too Many Communities چیست ؟

جهت خرید پیج ارزان لطفا کلیک کنید .همانطور  که در بالا اشاره ای کردیم زمانی که در صفحه ورد به تلگرام هستید اگر بیش از حد تلاش کنید تا وارد اکانت تلگرام خود شوید اما بنابه دلایلی این امکان میسر نباشد شما با پیغام خطای Too Many Communities رو به رو میشوید، در چنین شرایطی شاید شما در حال استفاده از نرم افزار های غیر رسمی غیر از تلگرام هستید ، و یا از نرم افزار های تغییر آی پی متعددی استفاده کرده اید و یا حتی از دستگاه های مختلفی قصد دارید به اکانت خود در آن واحد وارد شوید که در چنین حالت هایی تلگرام مشکوک به این میشود که شاید کسی قصد سو استفاده و ورد غیر امن به اکانت تلگرام شما را دارد بنابراین سعی در جلوگیری از این ورد میکند.

در چنین مواقعی از آنجایی که رفتار های مشکوک از شما سر زده است شماره تلفن شما به صورت موقت از طرف تلگرام مسدود میشود و حتی امکان دارد آی پی دستگاه شما نیز مسدود شود ، به همین خاطر است که کاربر در حین تماس با رایانه کمک میگوید من میتوانم با شماره دیگری در گوشی یا کامپیوترم وارد تلگرام شوم اما با شماره خودم نمیتوانم وارد شوم !!! دلیل این اتفاق این است که شماره شما مسدود شده است و مشکل نرم افزاری خاصی وجود ندارد!

حل مشکل ارور Too Many Attempts در تلگرام

حالا که متوجه شدیم چرا با این ارور و ارور های مشابه مواجه میشویم لازم است بدانیم چطور میتوانیم این مشکل را حل کنیم ، هیچ یک از ما نمیخواهیم دیگر نتوانیم بر روی شماره خودمان تلگرام را نصب کنیم ، بنابراین لازم است بدانیم چطور از شر این ارور خلاص شویم برای اینکه بتوانید ارور Too Many Tries و ارور های مشابه را که به دلیل مسدود شدن اکانت شما در تلگرام زخ داده است رفع کنید نیاز به زمان دارید، بنابراین دست از تلاش بردارید همانطور که در بالا تر اشاره کردیم ارور Too Many Tries و همچنین خطای Too Many Communities به دلیل مسدود شدن موقت اکانت تلگرام شما است ، بنابراین دست از تلاش بیهوده و لاگین های پشت سر هم بردارید، از همین الان به مدت 24 ساعت یا 48 ساعت صبر کنید ، فراموش نکنید هر بار که شما امتحان میکنید لاگین میشین یا نه شما یه لاگ دارین ثبت میکنید پس از آخرین تلاشتون این زمان را لازمه صبر کنید ، تکرار این کار و عدم صبر کار را از اینی که هست خرابتر میکند نه بهتر!

اشتباه وارد کردن کد اعتبارسنجی باعث مشکل Too Many Communities در تلگرام میشود

زمانی که قصد ورد به تلگرام را دارید معمولا یک کد برای اعتبار سنجی شماره تماس شما برای شما اس ام اس میشود در نظر داشته باشید که وارد کردن این کد برای ورد به اکانت تگلرام مدت زمان محدودی دارد و اگر چندین بار پشت سر هم شما کد را اشتباه وارد کنید و یا با تاخیر وارد کنید حساب شما به صورت موقت مسدود میشود و در نتیجه شما با ارور Too Many Tries رو به رو خواهید شد.

ارسال بیش از حد پیام در تلگرام و مواجعه با ارور Too Many Communities

برای تبلیغات گسترده اینستاگرام لطفا کلیک کنید .یکی دیگر از دلایلی که ممکن است شما با پیغام Too Many Communities در تلگرام رو به رو شوید این است که در مدت زمان کوتاهی پیام های مشابه و یا پیام های زیادی را برای افراد دیگر ارسال میکنید ، اگر شما در عرض یک دقیقه 20 پیام به یک گیرنده ارسال کنید از نظر تلگرام شما اسپم شناسایی میشوید و ممکن است با ارور Too Many Communities رو به رو شوید.

حل مشکل Too Many Communities در تلگرام

یکی دیگر از مواردی که ممکن است شما با این ارور رو به رو شوید این است که کاربران زیادی اکانت شما را گزارش داده باشند و در نهایت چون ریپورت شده اید تلگرام شما را به عنوان اسپم و یا ربات تشخیص داده است و بلاک شده اید برای حل این مشکل نیز لازم است صبر کنید در چنین مواقعی ممکن است تا یک هفته اکانت شما مسدود شده باشد بنابراین اگر از چنین موضوعی اطمینان دارد بدون هیچ گونه لاگین فقط تا یک هفته صبر کنید.

دفعات مجاز وارد کردن پسورد تمام شده است

همانطور که میدانید تلگرام همیشه به دنبال افرایش امنیبت کاربران خود بوده است ، برای اینکه شخصی نتواند به راحتی وارد اکانت ما شوید دفعاتی که میتوانیم رمز خود را اشتباه وارد کنیم فقط 5 مرتبه است ، اگر بیش از این تعداد بار رمز خود را اشتباه وارد کنیم اکانت ما به صورت موقت مسدود میشود ، به همین دلیل است که در بالاتر به شما گفتیم کد اعتبار سنجی تلگرام را با تاخیر وارد نکنید!!

معمولا بر روی دسکتاپ کاربران  با پیام Limit exceeded. Please tries again later رو به رو میشوند که در این رابطه با ما تماس میگیرند ، برای رفع خطای Too Many Communities در تلگرام معمولا باید مدت 10 دقیقه صبر کنید چرا که این محدودیت موقت است اگر مشکل برطرف نشد با پشتیبان اینستاگرام تماس بگیرید.

برای ورود به تلگرام آی پی خود را تغییر دهید

همانطور که خودتان میدانید در برخی از کشور ها نرم افزار تلگرام در دسترس نیست و ممکن است در برخی دیگر از کشور ها شما با چنین ارور هایی مواجه شوید برای حل این مشکل از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید و آی پی خود را بر روی کشور های مختلف قرار دهید اما اگر با هم همچنان با همین ارور تلگرام رو به رو شدین لازم است صبر کنید تا مدت زمان مورد نظر تلگرام سپری شود

در چنین زمانی که اکانت شما مسدود است و با ارور Limit Exceeded در تلگرام مواجه هستید، می توانید با کمک یک شماره دیگر روی گوشی خود وارد تلگرام شوید. و پس از گذشت زمان دوباره با شماره خود وارد شوید.

پرسش و پاسخ رایگان رفع محدودیت جوین در تلگرام

در قسمت بالا به صورت کامل اشاره کردیم که چگونه میتوانید با خیال اسوده این خطا Too Many Communities تلگرام در آندروید و آیفون رفع کنید. در ادامه قصد داریم به برخی از سوالات کاربران بپردازیم پس با ما همراه باشید و در صورتی که با مشکل یا سوال خاصی روبرو شده اید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

Too Many Communities تلگرام یعنی چی؟

زمانی که در تعداد زیادی گروه یا کانال تلگرامی عضو شده باشد پیام Too Many Communities telegram به شما نمایش داده میشود و میگوید در گروه و کانال های زیادی عضو شده اید. بیشتر این پیغام زمانی به کاربران نمایش داده میشود که قصد دارند در یک گروه دیگر عضو شوند که با این هشدار متوجه میشوند که این امکان وجود ندارد.

چطوری مشکل Too Many Communities تلگرام رو رفع کنیم؟

برای حل مشکل عضو نشدن در گروه و کانال در تلگرام بهترین روش این است که اگر در شبکه های مختلفی عضو هستند حتما از آنها خارج شوید. سعی کنید تنها در گروه یا کانال های باشید که واقعا ارزشمند بوده و در آنها با دیگران در تعامل هستید. البته توجه داشته باشید که برای حذف این موارد بهتر است هر یک ساعت چند مورد را حذف کنید تا مبادا تلگرام شما را ربات تشخیص دهد. پس از اینکه گروه و کانال های اضافه در تلگرام را حذف کنید مطمئن باشید خودکار ارور Too Many Communities تلگرام رفع میشود.

آیا واقعا نرم افزار هک تلگرام واقعیت دارد؟ امکان

تا چند تا گروه میتوان در گروه تلگرام عضو شویم؟

طبق گفته خود کارشناسان تلگرام شما میتوانید در 500 سوپر گروه عضو شوید اما بیش از این حد با خطا روبرو میشوید. (250 گروه یا سوپر گروه و 250 کانال خصوصی و عمومی)

آیا میتوان بالاتر از 500 گروه در تلگرام عضو شویم؟

تلاش های زیادی در این زمینه شده است که افراد با ترفند های مختلف در تلگرام سعی کرده اند در بیشتر از 250 کانال و 250 گروه وارد شوند اما بعد از مدتی دوباره با خطا انجمن های بسیار زیاد در تلگرام روبرو شده اند به همین دلیل بهتر است طبق الگوریتم های تلگرام قدم بردارید تا مبادا با مشکل روبرو شوید.

منبع : buzzoid.com

دکمه بازگشت به بالا