اقتصادی

خلأ قانونی سبب به یغما رفتن اطلاعات کاربران می‌شود

به گفته کارشناسان ، اجرای قانون منجر به سرقت اطلاعات کاربر شده است ، در حالی که لازم است برای کار روی اولویت های ورود به کشور ، جایی که امنیت ، حفظ حریم خصوصی و حفظ حریم خصوصی کاربر است ، کار کنند.

به گزارش اخبار ایران من ، پس از تولد تلفن های نسل سوم و چهارم در سراسر جهان در سال های اخیر ، چندین سال است که صحبت از تلفن های 5G یا نسل پنجم است. کاهش تأخیر ، دسترسی بیشتر ، قابلیت اطمینان بیشتر ، قابلیت اتصال به تلفن همراه پیشرفته و امکان اتصال و برقراری ارتباط با سرعت بیشتر از دیگر ویژگی های ارتباطی نسل پنجم است که این فناوری های جدید ارتباطی مانند فناوری را تغییر می دهد که جنبه های دیگری از فناوری را متحول می کند. آنها تبلیغ کردند. اولین شبکه های برفی این در ایران از اول مرداد و در شهر تهران راه اندازی شد.

پنجاهمین دوره از سلسله انتقادات و نظرات با موضوع “تغییر قوانین برای فناوری های جدید ، بلافاصله با ظهور 5G در ایران” با حضور شاهپور دولتشاهی ، وکیل و عضو کانون وکلا ، محمد باقر اصغری آقامشهدی ، دکتری حقوق فناوری فناوری اطلاعات و وزارت محیط زیست و فناوری اطلاعات دانشگاه این رویداد را اعلام کرده است.

دولتشاهی با بیان اینکه عدالت علمی است که باید در هنگام وضع قوانینی مورد آزمایش و اشتباه قرار گیرد ، اظهار داشت: در حکمرانی بیشتر زمان بیشتر می شود ، راه حلهای بهتری درمورد موضوعات مختلف ارائه می شود اما در ساختن قوانین در فن آوری بیشتر ، وابسته به فناوری است. قضات شروع به تقویت می کنند. ما با فناوری جدید سر و کار داریم و پیش بینی باید در قوه قضاییه اتفاق بیفتد ، زیرا باید بدانیم که هر تحول جدید نیازی به قانون جدید ندارد ، در حالی که ما در حال ایجاد قوانینی هستیم باید به یک قانون جزئی نیز توجه کنیم. .

ما نمی توانیم ورودی فنی را متوقف کنیم

وی گفت: “فناوری اینترنت برای کشور ما نیست.” “سالها پیش ، او تصمیم گرفت فوتبال و فرهنگ اسلامی و ایران را در این کشور اداره کند ، که این اتفاق نیفتاد. آیا با فناوری 5G این امکان وجود دارد؟” من اعتقاد دارم که نمی توانیم و نمی توانیم 5G را مطابق فرهنگ خود درست کنیم. از صد سال پیش ، همه فناوری ها به این کشور ارسال شده اند. ما تکنسین نیستیم. در نتیجه این فناوری ها از فرهنگ ما بسیار دور هستند و درعین حال ما نمی توانیم مانع ورود فناوری شویم.

دادستان کل با مخالفت با کسانی که سعی در ایجاد “اینترنت پاک” در کشور دارند ، افزود: از نظر فناوری و اینترنت ، همه دستها بالا می رود ، اما اگر کاری انجام دهیم و طبق فرهنگ ایرانی و اسلامی آن را انجام دهیم. ” ایجاد آنلاین رایگان همه ساکت هستند.

یک محیط طبیعی و سالم ایجاد کنید

دولتشاهی همچنین در مورد جواب داشتن “اینترنت خالص” گفت: جواب داشتن “اینترنت تمیز” و ساختن موارد مفید و بسته به نوع. در عین حال ، ارتباط با آژانس های مسئول امور خارجه مهم است. به عنوان مثال ، Google را پیدا کنید تا آنچه را که حقوق بشر یا امنیت ملی را نقض می کند حذف کند؛ در نتیجه خلاص شدن از شر سیاهی به صورت آنلاین امکان پذیر است.

وی در مورد حذف مطالب خشن از تلگرام در دسامبر 1996 پس از مشورت با مدیران تلگراف ، اظهار داشت: در ماه دسامبر ، سه سال پیش ، خشونت در یکی از کانال های تلگرام گزارش شده که از طریق وزیر ارتباطات به رئیس تلگراف گزارش شده است. در نتیجه انتشار ، خشونت بسته شد.

وی گفت: “بسیاری از مردم این کشور به دلیل اعتقاد بر این که چیز مهمی در حال انجام است و دنده های قطع عضو فریب خورده اند ، فریب خورده اند. کره جنوبی كه رهبر فناوری است ، دنده ها را بریده نشده است تا 5G اجازه ورود پیدا كند.” فناوری 5G در کشور ما معرفی شده است و مردم وام و دفاتر را برای ورود به آن قبول می کنند ، اما در پایان ، مردم را تنها می گذارند.

دولتشاهی به پنج لایحه پرداخت نشده توسط مجلس اشاره کرد و گفت: این لوایح بدون تخصص نوشته شده و دارای مشکلات جدی هستند. اکنون توسعه دهندگان نمی توانند با کسانی که ناامید شده اند برخورد کنند ، زیرا در آینده توانایی مقابله با اشکالات 5G را ندارند.

در پاسخ به این سؤال ، آیا قانونگذاران و قضات از جرایم سایبری اطلاع دارند؟ وی توضیح داد: “ما نباید از حقوقدانان و قضات انتظار داشته باشیم که از آنچه در قانون انجام نشده است آگاه باشند. ما تحت تأثیر جهل عمومی هستیم و اینها فرصت هایی برای آموزش است.”

دادستان گفت: “سال گذشته ، بسیاری از کاربران از هویت خود محروم شدند ، بنابراین ما باید ابتدا حریم شخصی و امنیت داده ها را در نظر بگیریم و سپس به 5G برویم.” بیایید جهان را بسازیم.

بسیاری از دستگاه ها ادعا می کنند فنی را رصد می کنند

همچنین محمد باقر اصغری آقامشهدی با بیان اینکه ما در انقلاب چهارم هستیم ، نیز گفت: این پدیده نوعی تکامل است ، ما در این زمینه چند ضعف داریم ، بنابراین نمی توانیم آب را درون آب انداختیم. در مورد فناوری های عمومی ، بسیاری از ابزارها احساس می کنند که مشکلی ایجاد کرده اند ، اما وقتی بحث موشکافی می شود ، هیچ کس مسئولیتی ندارد و فضای سایبر نیز در حال انجام است.

وی با تکیه بر کاستی های موجود در این قانون گفت: “پنج سال قبل جشن ثبت نام پنج نام ICT صورت گرفت ، اما این قانون هنوز به نفع کمیته قانونگذاری است و عملکرد آن ناشناخته است.” تحقیقات ریاکارانه نشان می دهد که این وامها ماهیت قانونی دارند و قوانین آنها مغایر با محیط زیست است.

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه اجرای قانون منجر به اعاده کالاهای مصرفی شده است ، افزود: به دلیل سرقت اطلاعات در کشور ما ، کسی از آن چیزی نشنیده است. تعداد ما از استفاده هزاران کاربر فراتر رفته است. ما با افرادی آشنا می شویم که مشکل را می بینند اما جواب نمی دهند. میزان علاقه به تجربه کاربر با ورودی 5G برابر نیست. اجرای هزینه های محافظت از داده ها دشوار است ، آخرین قوانین ما در این زمینه به دهه 1980 باز می گردد ، و شاید این پنج صندوق می توانند برخی از این موارد را بهبود ببخشند زیرا ما همچنان بی قانونی هستیم.

اصغری آقامشهدی تصریح کرد: قبل از ورود 5G به ایران ، ما باید روی امنیت ، امنیت ، حریم خصوصی ، حمایت از قوانین و اولویت ها کار کنیم. کارگران در ایران بدون اینکه متهم شوند خود را اداره می کنند. ما باید دستور دهیم که همه آنها این کار را انجام دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا