اقتصادی

رقم وام اجاره مسکن باز هم در ستاد ملی کرونا تصویب نشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد اسلامی امروز ، 29 ژوئن ، علاوه بر جلسه امضای قرارداد اجاره ساختمان جدید در فرودگاه امام خمینی (ره) ، جایی که وی از برنامه های خود برای افزایش و تمدید رهن در پایتخت کرونا خبر می دهد ، به خبرنگاران گفت: تصویب شده سال گذشته با مقر ملی تاج ملی و تأسیس آن در سراسر کشور ، در کاهش آوارگی سرنشینان آن بسیار مثر بوده است.

وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: مقامات در حال افزایش هستند و نرخ های رهن افزایش یافته در ستاد ملی کرونا تصویب شده است. با این تصمیم انتظار می رود مردم در این روزها که یک بیماری همه گیر وجود دارد به یکدیگر احترام بگذارند تا همه ما با هم کنار بیاییم.

یکی از اعضای دولت دوازده گانه با اعلام اینکه بسیاری از مالکان خانه ها و صاحبخانه ها در طی اپیدمی کرونا هیچ گونه پول جمع نکرده اند ، توضیح داد: در برخی مناطق ، میان صاحبخانه ها و مستاجرانی که شورای آنها اختلافات را حل می کند ، تنش وجود داشت. در همان زمان ، دادگاه های حل اختلاف برخلاف نظر ستاد ملی کرونا ، دستور تخلیه صادر نکردند.

اسلامی در مورد مسکن خالی نیز اعلام کرد: بیش از یک میلیون و 300 هزار خانه خالی از سازمان امور مالیاتی موجود است. دفتر ابتکار صاحب خانه های خالی است و می تواند مطابق قانون برای اخذ مالیات از خانه های خالی اقدام کند.

لازم به ذکر است که محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیش از این اظهار داشت ماندن به گزارش خبرنگار آنلاین ، وام دهندگان وام های رهنی و بازپرداخت وام های رهنی در جلسه اخیر ستاد ملی ضد کرونا در روز شنبه ، 29 ژوئن اعلام شد که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی ، این مبلغ اخیراً تصویب نشده است ملاقات.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا