اقتصادی

روسیه جای خالی نفت ونزوئلا را برای آمریکا پر می‌کند

روسیه برای تأمین خواسته طبل های نفتی ونزوئلا که حدود یک سال پیش در ایالات متحده ممنوع شده بود ، نفت بیشتری را در ایالات متحده در شش ماه اول سال 2020 ذخیره کرد.

به گزارش اخبار ایران من ، سال گذشته ایالات متحده با هدف براندازی دولت سنتی رئیس جمهور آمریكا ، نیكلاس مادورو ، نفت ونزوئلا را هدف قرار داد و تولید ونزوئلا هم اکنون تقریباً به 80 سال كاهش یافته است اما با وجود بحران اقتصادی ، مادورو او همچنان قوی بود و توانست سهم خود از نفتی را که صادر می کرد حفظ کند.

ایالات متحده با بیشتر پالایشگاه های نفتی ، خرید نفت سیاه در روسیه را افزایش می دهد. طبق گفته Refiniko Ikan ، محموله های مسکو در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 دو برابر شده و به 11 میلیون تن رسیده است.

صادرات نفت ایالات متحده از روسیه در شش ماهه نخست امسال به 5.3 میلیون دلار افزایش یافته است و مطابق با بیشترین حجم صادرات در سال 2019 است.

ایالات متحده روغن سبک تولید می کند ، که نباید از آن برای بازیافت پرونده ها برای تمیز کردن روغن آمریکای لاتین استفاده شود. شرکت های شیل آمریکایی با درآمدزایی بهره وری خود را کاهش داده اند.

برخلاف روسیه ، واشنگتن در کاهش قیمت نفت اوپک پلاس که از ماه مه آغاز شد و تا آوریل 2022 ادامه خواهد داشت شرکت نمی کند.

یک تولید کننده نفت روسی به رویترز گفت که کاهش تولید نفت اوپک و وخامت درام های نفتی ونزوئلا در آمریکا از سقوط روغن شیل بدتر شده است.

نفت سیاه ارزان تر از کلاس نفتی اورال روسیه است که به دلیل پایین آمدن تولید جهانی و صادرات به ایالات متحده ، به شدت افزایش یافته است.

به گزارش رویترز ، نفت سیاه روسیه عمدتاً وارد خلیج مکزیک می شود که شامل هیوستون و گالوستون در تگزاس است. نفت سیاه روسیه از بندر شرقی لوگا در دریای بالتیک به ایالات متحده منتقل می شود و 3.3 میلیون تن بین ژانویه تا ژوئن ارسال شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا