اقتصادی

سومین نفتکش ایرانی به منطقه اقتصادی ونزوئلا نزدیک شد

سومین ناو نفتی ایران که روز سه‌شنبه به ونزوئلا سفر کرد ، به تنها منطقه اقتصادی نزدیک شد.

به گزارش اخبار ایران من ، آمارهای تست آیکون نشان می دهد که تانک های پتونیا ، با پرچم ایران ، روز دوشنبه پس از عبور از اقیانوس اطلس ، به دنبال همان مسیری که روز گذشته پیش روی تانکرهای فورچون و فارست بود ، وارد دریای کارائیب شدند.

بازار نفت فورچون با استقبال طارق الاسامی وزیر نفت هند در ذخایر نفتی PDVSA روبرو شده است و از ایران برای حمایت از بحران اخیر گاز تشکر کرده است.

صادرات نفت ایران به ونزوئلا توسط ایالات متحده محكوم شده است كه این تهدیدات را برای همه اعضای اوپك ایجاد كرده است. مقامات آمریکایی در اوایل این ماه گفتند که رئیس جمهور دونالد ترامپ در حال بررسی دستورالعمل های خارجی است. اظهارنظرهای وی همچنین از سوی ایران صورت گرفت كه به واشنگتن هشدار داد كه نبرد نكند.

به نظر می رسد که Tether Petunia مانعی در راهش ندارد.

به گفته دو منبع اصلی ، طبق IQF ، نفتکش فارست دومین نفتکش ایرانی بود که طی روزهای اخیر وارد ونزوئلا شد و کشتی به بندر نزدیک Cardon Refresh PDVSA تغییر یافته و پیش بینی می شود روز سه‌شنبه آن را بارگیری کند. از دست دادن

PDVSA در تلاش است بخشی از ظرفیت پاک سازی خود را با دریافت محموله های گازی و تولید روغن اساسی احیا کند که به دلیل تعدادی از مشکلات از جمله کمبود افراد ماهر و تحریم های آمریکا از بین رفته است.

به گزارش رویترز ، این شرکت که 1.3 میلیون بشکه نفت خام در روز قبل از بحران داشت ، تولید را به 215000 بشکه در روز در مقایسه با 110،000 بشکه در روز در ماه مارس افزایش داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا