اقتصادی

سود وام محتکران مسکن آنلاین پردیس بالا می‌رود

یک مقام مسئول از شرکت توسعه شهر پردیس گفت: از اوایل ماه ژوئن ، کلیه دستگاههای دولتی که از خانه های آنلاین استفاده کرده اند ، که مدعیان آنها از پس انداز آژانس خودداری کرده اند ، کاهش یافته و سود آنها از این بانک از 4 به 18 درصد افزایش یافته است.

به گزارش اخبار ایران من ، سید مهدی هدایت در نشست خبری که از طریق یک کنفرانس ویدئویی برگزار شد ، اظهار داشت: “پس از دریافت پیشنهاد دولت برای استفاده از منابع داخلی شرکت برای تکمیل پایه و ساختمانهای آنلاین ، از منابع ما برای تکمیل سهام استفاده کنیم.” ما انجام دادیم.

وی افزود: به طور کلی ، 100 میلیون دلار برای دولت آماده کرده ایم که ساخت ، نصب و نگهداری ساختمان های آنلاین پردیس را تکمیل کند. از طرف دیگر ، تمام سهام از بدهی غرز الحسنا 4 درصد استفاده می کنند که ادامه خواهد یافت.

از فردا نرخ بهره سارقان افزایش می یابد

هدایت بلافاصله به کسانی که از تسلیم واحدهای خود امتناع ورزیدند هشدار داد و گفت: “حدود 2000 تا 3000 بازپرس ، اکثر آنها جنایتکار و متفکر هستند ، اگرچه واحدهای آنها مایل به نجات آژانس هستند ، اما اقدام کنند.” ما با هم ملاقات نکردیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم بودجه دولت برای این واحدها را از اوایل ژوئن سال جاری خارج کنیم. نرخ سود وام آنها نیز از 4٪ به 18٪ افزایش می یابد.

اسکلت قلعه های دیگر برداشته شده است

وی با اظهارنظر درباره توسعه اخیر مجلس عوام پردیس ، اظهار داشت: سهم شهر جدید پردیس در برنامه ملی مسکن 19000 واحد است که از این تعداد 8000 واحد با مشارکت مدیریت می شود 3 هزار واحد از طریق ثبت نام انجام می شود که از این تعداد 1600 واجد شرایط برای برنامه ریزی هستند. مراحل ساخت و ساز از اواخر ژوئن آغاز می شود. همه مراحل دیگر در دست ساخت هستند و امسال به اتمام می رسند.

ثروت اصلی دادخواست 40 میلیون تومان است

مدیرعامل شرکت مهندسی عمران پردیس گفت: قیمت هر فوت مربع اداره کار ملی در محوطه دانشگاه همان است که وزیر مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی پیش از این اعلام کرده بود. او برای تعهد قرارداد به پیمانکار و پیشرفت پروژه ها به تام می پردازد.

ساخت مترو از اواخر ماه ژوئن آغاز می شود

وی همچنین به جدیدترین پیشرفت پروژه مترو تهران – پردیس اشاره کرد و گفت: “یادبودی به یادماندنی از اواخر سال گذشته بین شرکت مهندسی عمران و اردوگاه خاتم امضا شده است.” ما انتظار داریم پروژه بزرگ تا پایان ژوئن آغاز شود. در این میان ، سطح های پایین تر سیستم هم اکنون آماده بهره برداری هستند.

هدایت ادامه داد: ایستگاه مترو پردیس 16 زیر زمین خواهد بود. ما با کمک رهبر نماز جمعه ، مسئولان شهر و مقامات محلی قصد داریم در صورت جابجایی مسجد یک ایستگاه مترو در مصلی مستقر کنیم.

ارسال 15،000 خانه به آنلاین تا پایان تیرماه

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه افزایش بهره وامهای آنلاین پردیس گفته است: “افزایش مزایا و کسراتی برای سازمانهای دولتی برای ثبت نام کنندگان قبلی اعمال نمی شود و بعضی اوقات آنها سالها منتظر تحویل واحدهای خود هستند.” ما در سیستم خانه آنلاین لیستی از همه کسانی که درخواست پاسخ می دهند و همچنین کسانی که از آنها خریداری کرده اند را داریم. تاکنون هیچ اقدامی علیه کسانی انجام نداده ایم که واحدهای خود را از دست ندهند بلکه کاری را که از فردا انجام می دهیم آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: ما نمی توانیم بازی را در بازار خرده فروشی متوقف کنیم زیرا سلاح نداریم. اما هدف ما تأمین بودجه مسکن آنلاین برای مستاجران سابق و واقعی است که چندین سال است که صبر دارند.

هدایت همچنین اعلام کرد: تا پایان ماه ژوئیه 15000 خانه در مسکن آنلاین شهر جید پردیس افتتاح و به کسانی که مصاحبه می شوند داده می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا