اقتصادی

سیاست اقتصادی دولت، مدیریت با ثبات ارز است

اخبار ایران من/ قزوین وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سیاست اقتصادی دولت فعلی این است که از تمام توان خود برای روان نگه داشتن پول استفاده کند.

سید احسان خاندوزی شامگاه پنجشنبه 28 آبان 1401 در جلسه کمیته مدیریت منطقه قزوین گفت: موضوع مالیات هوشمند یکی از دستورات اصلی وزارت دارایی و دارایی و اکنون مالیات هوشمند است. در روند مبارزه با فساد است بیایید به سراغ مالیات شفاف و هوشمند برویم.

وی همچنین گفت: در خصوص توزیع مالیات نیز به دنبال توزیع خوب هستیم تا توزیع مالیات در نقاط مختلف کشور به صورت عادلانه انجام شود و تاکنون نیز روند موفقیت آمیز بوده است.

وزیر دارایی و دارایی گفت: سیاست اقتصادی دولت فعلی این است که از تمام توان خود برای روان نگه داشتن پول استفاده کند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در ابتدای کار خود با مشکل جدی در خزانه داری مواجه بود اما توسعه اقتصادی را مهمترین موضوع در کشور دانست و کسری بودجه در چهار حوزه مهم است به طوری که کسری از بودجه نباید با ریسک کردن پرداخت شود. بر مروجین اقتصادی، زیرا این رزمندگان در جنگ اقتصادی جنگجو هستند

این مقام مسئول با بیان اینکه در نوع مدیریت مالی مشکل داریم، تاکید کرد: باید اخبار سازمان ها یا تولیدکنندگان در همان منطقه ای که هستند منتشر شود تا قدرت تامین منابع بانک ها افزایش یابد. فرار مالیاتی شناسایی شده است.

وی افزود: نوسان در مبادله زمین در اطراف وجود دارد و دشمنان دولت با ایجاد اخبار ناگوار در این زمینه سعی در تاثیرگذاری بر افکار عمومی دارند. به عنوان مثال در یک ماه مجموعاً 31000 از 100 با موضوع میزان مبادله و محتوای متفاوت ساخته شده است و منظور مقاله این است که 1000 مورد از مطالب این بخش هر روز انجام می شود و مقاله نشان می دهد. ایجاد جنگ هرج و مرج و هرج و مرج از سوی دشمنان در بازار وجود دارد.

خاندوزی تصریح کرد: سیاست ملی اقتصاد کنترل سیاست داخلی است که بخش عمده ای از نارضایتی فعالان اقتصادی و مردم به دلیل ناکارآمدی مدیریت است. مدیریت شما را نمی توان انکار کرد

وی بیان کرد: اگر بخواهیم بی عدالتی ها را از بین ببریم باید نوع روابط بین سازمان های بزرگ در مناطق با پایتخت، دولت، افرادی که برای توسعه و مالی تلاش می کنند تغییر کند تا بتوانیم قدرت حل مشکلات را تقویت کنیم.

وزیر مالیه و دارایی تاکید کرد که: باید از توان مناطق و مناطق برای حل مشکلات یک منطقه استفاده کنیم، زیرا در مناطق بهتر متوجه منطقه می شوید اما در عمل گاهی اوقات مسئولان. بستگی به این دارد که دولت چه می کند.

خاندوزی در پایان گفت: اعتقادات اداره، مدیریت اداره، مدیریت مدیریت و مدیریت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا