اقتصادی

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

وزارت دارایی در مراسمی برای رونمایی از یک پنجره آزمایش گفت: اگر می خواهیم به مسئولیت اقتصادی جهانی دست پیدا کنیم ، باید مشاغل جدیدی را براساس اقتصاد هوشمند پیدا کنیم.

به گزارش اخبار ایران من ، دژپسند در مراسمی به میزبانی دبیر شورای عالی فضای مجازی و به نمایندگی از وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه ، گفت:

وی افزود: اقتصاد سالم تنها در صورتی محقق خواهد شد که در روند تصمیم گیری دولت نقش اساسی داشته باشیم. اگر می خواهیم نقش بهتری در سیستم مالی جهانی داشته باشیم ، باید مشاغل جدیدی مبتنی بر اقتصاد هوشمند پیدا کنیم و در این حالت باید سعی کنیم هزینه های تولید ، مقرون به صرفه بودن و نوآوری را کاهش دهیم و مشاغل جدید ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: اقتصاد خردمندانه یکی از معدود مواردی است که نیاز به یک رویکرد جامع دارد و از این طریق باید با قدرت و قدرت به جلو حرکت کنیم. یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد نقش مهمی است که آژانس های محرمانه بازی می کنند و باید روند فرآیند تنظیم و ارائه خدمات به افراد و سازمان ها تسریع شود.

وزارت دارایی ادامه داد: یکی از زمینه هایی که بیشتر از آن راضی هستم ، مرکز توسعه فناوری و اقتصاد هوشمند وزارت دارایی است. با همدردی میان نهادها ، سازوکاری برای ارتقا further بیشتر اجرای هوشمندانه که منجر به توسعه اقتصادی می شود ، ایجاد شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا