اقتصادی

شیل آمریکا دیگری تهدیدی برای اوپک نیست

رئیس اجرایی منابع طبیعی پایونیر گفت: تقاضای زیاد برای نفت خام و کاهش شیل به این معنی است که اوپک و متحدانش دیگر نگران رقابت تولیدکنندگان آمریکایی در بازار نیستند.

به گزارش اخبار ایران من ، اسکات شفیلد ، مدیرعامل منابع طبیعی پایونیر گفت: “من هنوز معتقدم که اهمیت صنعت هواپیمایی و جهان از نظر امنیت کافی به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد و من اطمینان دارم که می توانیم.” نفت به آرامی در حال بازگشت به بازار است و شیل آمریکا دیگر تهدیدی برای اوپک و اوپک پلاس نخواهد بود.

انفجار کواید -19 و به دنبال آن کاهش قیمت نفت ، تولید نفت ایالات متحده را حدود دو میلیون بشکه در روز کاهش داده است و به دلیل بحران مالی صنعت نفت طی چند سال گذشته ، نمی توان چنین موجودی را تغییر داد. . تبلیغ کنندگان کم هزینه می خواهند و تولید کننده بزرگ با قیمت بالاتری به بازار عرضه می شود.

به گزارش بلومبرگ ، شفیلد گفت Pioneer محدودیتی برای رشد سالانه تا 5٪ با گذشت زمان تعیین کرده است و می خواهد به جای پرداخت هزینه های جدید ، سه سوم از موارد رایگان را به سهامداران خود ارائه دهد.

در همین حال ، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده روز چهارشنبه گفت که تولید نفت ایالات متحده هفته گذشته بیش از یک میلیون بشکه در روز به دلیل یخ زدگی تگزاس کاهش یافته است که هر هفته یک افت شدید دارد و تولید تولید به شدت کاهش می یابد. مجموع نفت خام هفته گذشته در تاریخ 19 فوریه با 1.1 میلیون بشکه در روز کاهش به 9.7 میلیون بشکه در روز رسید.

پالایشگاه های نفت 2.6 میلیون بشکه در روز و مصرف انرژی 14.5 درصد کاهش یافت. در صفحات اخیر استفاده از چندین پاک کننده در منطقه ساحل خلیج فارس به پایان رسیده است. بسیاری کار خود را از سر گرفته اند ، اما محققان می گویند تولید روغن و تازه سازی ممکن است هفته ها طول بکشد تا دوباره به توفان برگردد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا