اقتصادی

طرح ساماندهی صنعت خودرو مجدد به مجلس بازگشت

شورای نگهبان نیز با مصوبه مجلس برای واردات خودرو مخالفت کرد.

به گزارش اخبار ایران من، شورای نگهبان نیز با استناد به نامه رئیس هیأت عالی نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی نظام، طرحی را برای تغییر ساختار صنعت خودرو بر خلاف تمامی اصول نظام و بازگرداندن آنها در دستور کار قرار داد. به مجلس

در نامه شورای نگهبان به پیامبر اعظم مجلس شورای اسلامی آمده است که طرح بازسازی خودروها که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و اصلاحاتی که در 26 آبان 1393 در این زمان انجام شد. مورخ 9/10/1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به تغییرات صورت گرفته به شرح زیر اعلام شد:

طبق نامه شماره 101342/0101 مورخ 2600/8/26 رئیس هیأت عالی نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام که مستقیماً به پیوست ارسال می گردد در خصوص عدم رعایت این قانون و اصل 110 قانون اساسی به تصویب رسید.

تصویر نامه رئیس شورای اجرایی اجرای اصول به شورای نگهبان:

روند تغییر ساختار صنعت خودرو به مجلس بازگردانده شد

به گزارش اخبار ایران من، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روند آماده سازی شرکت های خودروسازی برای آزادسازی وام خودرو برای رقابت در بازار داخلی، مورد انتقاد شورای نگهبان قرار گرفتند.

بار دیگر قانونگذاران در مورد تغییراتی که در 26 آبان در مجلس برای آماده‌سازی صنعت خودرو برای تشکیل جلسه شورای نگهبان ایجاد کردند، موافقت کردند که هر شخص حقیقی یا قانونی می‌تواند در ازای آن خودرو یا وسایل نقلیه موتوری سفارش دهد. خودروهای وارداتی راهنمایی بازار برای اقدام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا