اقتصادی

فعال شدن ۷ صندوق جسورانه بورسی در سازمان بورس/حمایت از طرح‌های استارتاپی پرریسک

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی از افتتاح 7 بازار قدرتمند در بازار فرابورس خبر داد و گفت: آنها بالا می روند.

محسن نوتاش در مصاحبه با اخبار ایران من ، وی گفت: “مبتدیان برای شروع شغل خود به پول احتیاج دارند.” مؤثر باشد؛ زیرا این نوع مشاغل در ابتدای جاده هستند؛ بنابراین ، این شرکت ها می خواهند سرمایه جذب کنند.

وی صندوق سرمایه گذاری (VC) را یکی از راههای افزایش سرمایه در بازار سرمایه خواند و گفت: “این صندوق نوعی صندوق جمع آوری سرمایه است که سرمایه گذاران بالقوه را از سرمایه گذاری های نوپا پنهان می کند.” شرکت های خرده فروشی یا نوپا سرمایه گذاری ، افزایش درآمد و سرمایه گذاری در برنامه های نوپا را دارند.

نوتاش گفت که این پول را می توان در شرکت های خرده فروشی و استارتاپ ها در صفحات فروش سرمایه گذاری کرد. وی گفت: “درصد زیادی از این پول برای سرمایه گذاری در سهام استارتاپ داده می شود.”

مدیر روابط عمومی مشتری در صندوق نوآوری و شکوفایی در پاسخ به این سوال که چه کسی بطور فعال سهام را در بازار سهام بفروشد ، توضیح داد: “این پول برای افرادی است که ریسک را قبول می کنند ، در ازای چشم انداز بازده آینده.” آنها همچنین به بودجه فناوری نوپا علاقمند خواهند بود.

وی با ترسیم شایستگی بازاریابی جسورانه ، اظهار داشت: برای سرمایه گذاران بیش از این صرف پذیرش ریسک ها نیست ، زیرا سرمایه گذاری در فناوری بازده عمده سرمایه گذاری است و ریسک هایی که این سرمایه گذاری ها اذعان می کنند ریسک های اضافی است. سیستماتیک موجود در بورس سهام برای هر پروژه ای نیز در معرض خطر است.

نوتاش گفت پول با حمایت سهام و مطابق با قانون اوراق بهادار است. وی گفت: “این صندوق دارای شورای تولید درآمد است و در حال بررسی برنامه های فنی است و هر پروژه ای که آنها را تمیز کند ، برای فروش خواهد بود.” آن ها خواهند.

از تملک و فروش 7 سهام بنگاه در فرابورس خبر داد و گفت: “علاوه بر این ، وجوه بیشتری در مراحل پایانی دریافت مجوزها طی می شود و هر صندوق دارای مجوز می تواند سرمایه را از بازار اصلی جذب کند ، جذب و وارد کند.” برای برنامه های راه اندازی پول خرج کنید.

نوتاش با نگاهی به سهم مدیریت زنجیره تولید و تأمین صندوق ، فهمید که صندوق نوآوری می تواند از دو طریق با بورس همکاری نزدیکی داشته باشد؛ یكی از بزرگترین چالش های آن كمك به ایجاد این صندوق ها است. این بدان معنی است که این صندوق ، مانند سایر صندوق ها ، حتی 40 درصد از بودجه را به صورت جسورانه برای ساخت این صندوق در اختیار دارد تا صندوق جسورانه بتواند به روش های مختلفی کار کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این صندوق در ایجاد پنج صندوق سهام عدالت اضافی مشارکت خواهد داشت ، افزود: صندوق نوآوری به عنوان بخشی از نمونه کارها ایده خوبی برای سایر بخش های اکوسیستم جدید برای سرمایه گذاری در امور دانشجویی است.

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی همه وجوه را خط دوم مبادله بین این صندوق و بورس کالا توصیف کرد و افزود: اگر صندوق قوی تشکیل شود اما صندوق نوآوری و شکوفایی یکی از اعضای آن نیست ، می توانیم این کار را انجام دهیم “پول.” صندوق نوآوری به شما امکان می دهد اگر صندوق سرمایه گذاری با جسارت بخواهد یک پروژه را راه اندازی کند ، در همان پروژه سرمایه گذاری کنید.

دستیابی به تعالی فن آوری در حمایت از عملیات سطح متوسط

وی با تأکید بر اهمیت حمایت از پروژه های فناوری کوچک و متوسط ​​، گفت: بیشتر پروژه هایی که در صنعت اوراق بهادار اجرا می شوند یک استارتاپ غیر هسته ای هستند و سرمایه گذاری انجام شده آینده ای قابل پیش بینی است. اما نمی توان آنها را نام برد. سطح فناوری با اندازه صنعت متفاوت است. در نتیجه ممکن است برخی از استارتاپ ها از فناوری بالایی برخوردار باشند ، اما سهام جسورانه به دنبال این طرح برای فروش هستند.

به گفته وی ، برخی از پروژه هایی که جسورانه سهام را تبدیل می کنند ، ممکن است از بهترین فناوری برخوردار نباشند ، اما بازار خوبی دارند و بازار به محصولات خود نیاز دارد.

نوتاش با اذعان به اینکه هدف از جمع آوری پول ، پول زیادی نیست ، اظهار داشت: این صندوق به دنبال شریک شدن در پروژه های کم اثر اما پر ریسک است ، در حالی که این پروژه های کوچکتر عامل توسعه دهنده بازار فناوری است. و فناوری در پروژه های بزرگ متولد نشده است.

همکاری صندوق نوآوری با افراد غیر دانشجویی

نوتاش خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در سرمایه گذاری “همه سرمایه” خود نیاز به بودجه برای شرکتهای باتجربه دارد که در زیر منشور منشور زندگی می کنند هزینه می شود: “اما طبق دستورالعمل ها ، ما قادر خواهیم بود سرمایه گذاری جسورانه ایجاد کنیم.” از آنجا که این صندوق ها واحدهای جداگانه ای هستند ، صندوق نوآوری می تواند هزینه های اعتبار را محاسبه کند و این صندوق ها با تخصص می توانند برای استارتاپ ها جایگزین شوند. در این حالت ، صندوق نوآوری به طور مستقیم سرمایه گذاری نمی کند ، اما وجوه جمع آوری شده توسط صندوق نوآوری از طریق صندوق های اعتباری تأمین می شود.

ورود فردی شرکتها به بازارهای محلی یا سرمایه گذاری های قوی

مدیر نوآوری مشتری و مدیر ارتباط با مشتری صندوق می گوید: “وقتی یک شرکت بالغ است ، می تواند وارد یک IPO (سرمایه گذاری اولیه شرکت) شود و ورود به بورس ارزان و درآمد داشته باشد.” اما وقتی شروع به کار کرد ، این است که یک نقطه شروع برای کسانی که ایده های قدیمی ندارند ارائه دهند.

وی افزود: در نتیجه ، در وهله اول ، شرکت ها از تاجر پول دریافت می کنند و ایده ایجاد می شود و محصول توسعه می یابد و وارد بازار می شود. آنها می توانند وارد IPO شوند و مستقیماً به بازار بزرگ نگاه کنند.

طبق گفته Notash ، هیچ شرکتی نمی تواند از طریق دولتهای جسورانه به IPOourse تبدیل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا