اقتصادی

قیمت ها در روزهای آتی کاهش هم خواهد یافت/ گلستان به تهران مرغ صادر می کند

اخبار ایران من/ گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه مردم باید چند روزی تحمل کنند و بر اساس نیاز واقعی خرید کنند، گفت: در روزهای آینده قیمت ها کاهش می یابد.

سید محمد دهنوی امشب در جمع مدیران و مسئولان منطقه گلستان با بیان اینکه وضعیت قیمت و موجودی کالاهای اساسی در منطقه عادی و مطمئن است، گفت: فروش مرغ در تهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اگر عزیزان کمی صبر می کردند اوضاع بهتر می شد و قیمت ها پایین می آمد، افزود: امروز جوجه ها در بازار منطقه 54 هزار تومان است که در روزهای آینده اگر مردم عاقلانه بخرند و تند نروند. . ، کوچک خواهد شد.» پیدا خواهید کرد.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امروز مشکلی از نظر مایحتاج اولیه زندگی نداریم، گفت: بازار امروز پر است و ممکن است برای توزیع مشکلی پیش بیاید. «این مشکلات تمام شده است.

دهنوی در ادامه با بیان اینکه در قیمت نفت، دارو و نان شکی نیست که قیمت آنها افزایش پیدا نمی کند، ادامه داد: این تصمیم نهایی است و رئیس جمهور اعلام کرده خط قرمز دولت است، بنابراین این تصمیم نهایی است. اصلا نگران نباش.”

وی همچنین توضیح داد: در طرح جدید اصلاح فرآیند جذب سرمایه به یک میلیون و 922 هزار گلست کمک بلاعوض اعطا شد.

سفیر گلستان در اداره دارایی کشور بودجه ماهانه این منطقه را 647 میلیارد و 700 میلیون گوجه فرنگی عنوان کرد و توضیح داد: جمع آوری گندم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا