اقتصادی

محصولی برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر در صنایع نفت و گاز

تکنسین های یکی از دانشمندترین صنایع به خوبی توانسته اند محصولاتی تولید کنند که بتوان از آنها برای شناسایی و درک فراوانی تنوع در صنعت نفت و گاز و همچنین در تمامی آزمایشگاه های علوم و تحقیقات استفاده کرد.

به گزارش اخبار ایران من، محمدجواد کارگر شورکی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان گفت: این دارو در دومین دوره مسابقه «کارویا» برنده شد و می‌خواهد با هزینه تمام شده، ستاد یک میلیارد تومانی را جذب کند. طرح مالی «طیف‌فتومتر پایش تمام اتوماتیک» که میزان مواد مختلف موجود در نفت، گاز، پتروشیمی، علوم پزشکی، پزشکی، آب و فاضلاب، محیط‌زیست، تأسیسات فرآوری مواد غذایی و کلیه آزمایشگاه‌های تأسیسات علمی را شناسایی و تشخیص می‌دهد.

وی افزود: این دستگاه در صنایع آب، فاضلاب، محیط زیست، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین قابل مصرف به عنوان واکنش دهنده استفاده می شود و با قیمت یک سوم تا یک سوم نمونه های خارجی قابل رقابت با دو شرکت بزرگ است. در ژاپن و ایالات متحده.

کارگرشرکی همچنین گفت: تجهیزات معیوب ساخت شرکت ما و توسط دستگاه تامین می شود.

دانشبانیان مدیر عامل این شرکت ادامه داد: محصولات ما منحصر به فرد و تخصصی است که در آزمایشگاه های کار با کارخانه های زنانه کشور استفاده می شود و مردم به اشتباه با آنها برخورد می کنند.

کارگر شورکی در مورد نقش تامین مالی جمعی در ارتقای فعالیت های حرفه ای و نوآورانه گفت: مزیت سرمایه گذاری جمعی این است که اگر پول کنار گذاشته شده در مرحله اول در مقطعی بازپرداخت شود، شرکت ها برای همیشه پول خواهند داشت. در نتیجه، اعداد زیاد در بحث رشد درآمد در پیشرفت مشاغل حرفه ای بسیار مفید هستند.

به گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی، وی از اتمام این پروژه در حدود 9 ماه خبر داد و گفت: در حال تایید پروژه به مدت 9 ماه همراه با ستاد اول و سود هستیم.

بر اساس این گزارش، صندوق نوآوری و شکوفایی در سال «ایجاد؛ حمایت و موانع» به منظور ترویج فرهنگ سرمایه در گردش و تشویق شهروندان به مشارکت در فعالیت‌های دانش‌بنیان، مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف بررسی و راه‌اندازی شرکت‌های بزرگ برگزار می‌شود. فعالیت های شهروندی، او ساخته است. در این برنامه پروژه های آگاهانه در مقابل پنج داور ارائه می شود و میزان پول مورد نیاز برای توسعه را نشان می دهد. در پایان هر مسابقه، پروژه های بالقوه راه اندازی شده و سرمایه گذاری مشترک افتتاح خواهد شد. صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تشویق شهروندان به استفاده از این خدمات، 100 درصد سرمایه شهروندان را تضمین می کند و در نتیجه ریسک سرمایه گذاری در کسب و کارهای آگاه را کاهش می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا