اقتصادی

ملک جدید دولتی معرفی کنید، یک‌هزارم قیمت جایزه بگیرید

مدیرکل مدیریت اموال و دارایی وزارت دارایی از امکان راه اندازی دارایی های ملکی خصوصی و پرداخت پاداش معادل یک سوم ارزش کالاهایی که بر اساس طرح وزیر اقتصاد آورده است، خبر داد. .

به گزارش اخبار ایران من، فاطمه وظیفه دادگر در جمع خبرنگاران گفت: افشاگر وزارت دارایی روز چهارشنبه هفته گذشته در پایگاه اینترنتی bazaar.mefa.ir در وزارت دارایی راه اندازی شد و این امکان را برای همه مردم اعم از دولت و دولت فراهم کرده است. حقوقدانان عادی و محیط زیست می توانند اطلاعات مربوط به اموال دولتی را فاش کنند.

وی با بیان اینکه در این صفحه بخشی به نام شناسایی دارایی وجود دارد که می‌توانید گزارش خود را در آن منتشر کنید، گفت: مردم هر مشکلی، موقعیت مکانی، مسکن و هر نوع ویژگی جدید و مستعمل و حتی زمین‌ها را می‌توانند توصیف کنند. در این دستور اعلام شد و در صورتی که کالا قبلاً در صفحه سادا ثبت نشده باشد، بنا به دستور وزیر اقتصاد معادل یک هزار ارزش ارزش به شخص، جایزه اعلام می‌شود. پاداش خواهد گرفت.

به گزارش وزارت دارایی، قاضی پس از مشاهده ملک، یادداشت از بنگاه های معاملات ملکی برای دریافت میانگین قیمت و سپس نشان دادن یک دهم آن، نحوه مقایسه قیمت ملک با ملک درج شده را توضیح داد. پاداش برای نامزد

مدیرکل مدیریت اموال و دارایی وزارت دارایی با اشاره به اینکه اعلام نشانی دقیق ملک یکی از مهم ترین عوامل ایجاد اموال و اشخاص است، تاکید کرد: این سیستم، چه کارمندان دولت باشد و چه نباشند، محرمانه تلقی می شود و هیچ اطلاعاتی برای کسی فاش نمی شود. افرادی که اطلاعات کسب و کار خود را در سایت چاپ می کنند برای اتصال مجدد بهتر است شماره تلفن و همچنین شماره کارت و حساب بانکی خود را برای واریز جایزه ثبت کنند.

امسال 1000 تسهیلات جدید دولتی ابلاغ شد

قاضی در پاسخ به این سوال که برای ابتکار اموال دولتی سوالی در مورد مازاد بودن یا نبودن آنها وجود ندارد و در ادامه این کار را خواهیم کرد. اگرچه خود سیستم سادا مربوط به دارایی های دولتی است، پرداخت پاداش مربوط به دارایی های دولتی است.

قاضی با تاکید بر اینکه بر اساس بند 10 بند ج قانون برنامه ششم توسعه، تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی موظف به اعلام دارایی در سامانه صدا هستند، افزود: سال آینده را لحاظ کنند. تا امروز 525 هزار دارایی دولتی در سامانه صدا به ثبت رسیده و ارزش این اموال معادل هفت هزار میلیارد تن است که طبق برآورد این رقم شامل انفال و منابع طبیعی و غیر انسانی نمی شود. -سازمان های دولتی

وی با بیان اینکه ثبت اجناس نو در سال 1400 معادل 100 هزار ملک بوده است، اظهار داشت: این امر نتیجه برقراری ضمانت نامه قوی قانونی و نقض ممنوعیت فروش کالا توسط مقامات دولتی بوده است.

تحولات اخیر در فروش بیشتر و بیشتر کالاهای دولتی

مدیرکل بازاریابی املاک دولتی تاکنون دو هزار و 190 میلیارد تن اعلام کرد و گفت: حدود 11 هزار و 500 میلیارد تومان کالا برای فروش گذاشتیم که موفق نبوده است.

قاضی بی ثباتی بازار، کارشناسی قیمت و سایر ایرادات رگولاتورها را دلایل بی ربط ذکر کرد.

وزیر مالیه و مدیریت اموال وزارت مالیه در بخشی دیگر از سخنان خود، چگونگی کار ادارات دولتی را برای اعلام دارایی ها و دارایی های خود تشریح کرد و گفت: از آنجایی که اطلاعات مالی دقیقی نداریم. میزان اموال دولتی را نمی‌توانیم ارزیابی کنیم و با شناخت آن معیار خوبی برای موفقیت خود داشته باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا