اقتصادی

نامگذاری میادین کارآفرینی در شهرها

امروزه بسیاری از شهرهای جهان مانند استانبول ترکیه از فرصت ها برای جذب گردشگر برای تجارت و کار یا ایجاد شهرهای تجاری و تبدیل میادین شهر به مراکز تجاری استفاده کرده اند و فرصت های تجاری بهتری را فراهم کرده و مناطق کوچکتر را گسترش داده اند. اونو و مشاغل کوچک

به گزارش اخبار ایران من، ینی کارآفرینی در حال حاضر بهترین و محبوب ترین راه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود که در سال های اخیر واژه کارآفرینی توسط گروه ها، گروه ها و اقشار مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

تخصص کسب و کار نه تنها به عنوان یک محرک و محرک اقتصادی، بلکه در زمینه وسیع تر، عاملی است که مردم را قوی تر می کند و یکی از ابزارهای توسعه اقتصادی پایدار در شهرها می باشد.

در سال های اخیر ایده هایی مانند شهرهای خلاق و شهرهای تجاری به عنوان راه حل هایی برای مشکلاتی مانند بیکاری، جرم و جنایت، مهاجرت و غیره توسعه یافته و شناسایی شده اند.

به همین دلیل ایجاد یک کسب و کار موفق شهری با توجه به فرصت ها و ریسک های موجود می تواند اقتصاد شهر را پایدارتر کند.

کارشناسان بر این باورند که شهرهای تجاری عمدتاً برای حمایت از محیط کسب و کار به منظور استقرار سیستم تحول اقتصادی و اجتماعی طراحی شده‌اند و دولت‌ها به‌عنوان تنظیم‌کننده و هماهنگ‌کننده در این زمینه نقش کلیدی دارند.

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نامگذاری املاک تجاری در کشور با هدف ایجاد مرکز خرید خبر داد و گفت: با موافقت وزارت کشور.

وی گفت: طبق قانون شهرداری ها موظف به تامین زمین هستند، بنابراین در تیم های عمرانی تصمیم گرفته شده تا در هر شهر بخشی به نام کارآفرینی تعیین شود. آن رشته

وزارت کار با بیان اینکه این موضوع از سوی همه دولت ها و شهرداری ها به وزارت کشور رسیده است، راه اندازی آموزش و حرفه آموزی را بخشی از فعالیت های این بخش عنوان کرد و گفت: مردم نیز می توانند در جهت بهبود فعالیت کنند. تجارت . . ” حلقه ها، ایده های خود را ارائه دهید.

بسیاری از کارآفرینان کسب و کار خود را در مناطق تره بار راه اندازی می کنند و نمایندگان فعالی در سراسر کشور دارند.

امروزه نمایشگاه های تجاری و شهرهای تجاری در بسیاری از کشورهای جهان از جمله هند، مالزی و چین ایجاد شده است که هنگ کنگ نمونه بارز آن است.

ذکر واحدهای تجاری در شهرها
امروزه مزارع تجاری و شهرهای تجاری در بسیاری از کشورهای جهان از جمله هند، مالزی و چین ایجاد شده است.

هنگ کنگ، جنوبی ترین جزیره چین و منطقه خودمختار، از هر نظر قدرتمند است، به ویژه در اقتصاد شهری، یکی از مهم ترین بازارهای اقتصادی و تجاری در آسیا و سراسر جهان است که سنت های چینی را در خود جای داده است. مدرن و نوآورانه است و در طول سال ها کارآفرینان اروپایی زیادی را به خود جذب کرده است.

مزیت های اقتصادی، تجاری و حقوقی هنگ کنگ، و همچنین نزدیکی به بزرگترین و قدرتمندترین اقتصاد جهان، آن را به یکی از بهترین مکان ها برای تجارت در آسیا تبدیل کرده است.

در این میان، برخی از شهرهای جهان از جاذبه های گردشگری برای ارتقای فرصت های تجاری و شغلی بهره برده اند.

علی حیدری، کارشناس بازار کار در گفت وگو با اخبار ایران من، با بیان اینکه ترکیه یکی از کشورهایی است که از مزایای تجارت شهری بهره مند شده و توانسته در توسعه اقتصادی شهرهای زیرمجموعه خود سهیم باشد، گفت:

وی گفت: استانبول ترکیه به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته شده است و بر این اساس دولت مذاکراتی را با شرکت های کوچک و بزرگ در زمینه گردشگری و صنایع دستی در این شهر آغاز کرده و چندین مجمع برای گسترش گردشگری آغاز کرده است.

به گفته حیدری، اگرچه در بسیاری از کشورها صنعت تجارت و بازرگانی با تمرکز خاصی در حال رشد است، اما این موضوع در کشور ما جایگاه شایسته خود را پیدا نکرده و منسجم و منظم نبوده است. .

در سال‌های اخیر، مدیریت شهری، کسب‌وکارهای شهری را به عنوان یکی از محرک‌های کلیدی توسعه شهری قرار داده و شهروندان را در استفاده از منابع موجود منتفع و توانمند کرده است. بازارها نمونه ای از یکپارچگی و تجارت شهری هستند.

یکی از بزرگترین مشکلات کارآفرینان امروزه اتصال به شبکه بازاریابی و فروش است، ایجاد و ایجاد لوگوی واقعی محصول و ورود به شبکه کسب و کار از جمله مواردی است که کسب و کارهای کوچک به کمک نیاز دارند.

بر اساس ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، شهرداری ها موظفند دسترسی به خرده فروشان کوچک و متوسط ​​ایران در بازار مصرف را افزایش داده و با استفاده از امکانات آنها یا وزارت بهداشت، امنیت خرده فروشان کم درآمد را تامین کنند. . راه و شهرسازی راه‌اندازی مکان مناسب برای عرضه کالاهای داخلی و اجاره به کسانی که بسته به هزینه کالای ایرانی را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ثبت می‌کنند.

به گزارش اخبار ایران من، با رشد کسب و کار و ایفای نقش دولت در این زمینه، ضمن ارتقای کسب و کارهای محلی، می توان استانداردهای زندگی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان را تغییر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا