اقتصادی

نحوه اخذ کارت اعتباری سهام عدالت

معاون سپرده گذاری مرکزی نحوه دریافت کارت سهام عدالت را از کسانی که گزینه عدم هدایت سهام خود را انتخاب کرده اند ، توضیح داد.

علیرضا مهیار در مصاحبه با اخبار ایران من ، گفت: یکی از اقداماتی که برای کمک به برقراری عدالت انجام شده ، ایجاد فضا برای سهامداران حقوق صاحبان سهام و صدور کارت های اعتباری است: آنها برای مدیریت سهام خود و حدود 30 میلیون حساب منصوب شده اند.

به گفته وی ، این فرایند به صورت الکترونیکی از جایی که بانک ها فعالیت می کنند تا جایی که می روند ، شرکت های سرمایه گذاری و بورس انجام می شود.

مهیار درباره نحوه دریافت این کارت توضیح داد: قاضی که گزینه عدم هدایت سهام خود را انتخاب کرده است ، باید ساجامی باشد و پس از تأیید سوالات مربوط به بانک های فعال و شرکتی که پول را نزد ساجامی ، بانکدار واریز کرده است ، می تواند دارایی های وی را ببیند و از مقدار کالاهای آنها مطلع شوید و متناسب با آن فرم مناسب را در بانک پر کنید.

وی افزود: برعکس ، فرد از نحوه دریافت مکان ناخواسته برای گذراندن وقت آگاه است.

معاون وزیر فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در مورد میزان فضای ارائه شده توسط بانک ها گفت: سرانجام ، این درخواست به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می شود.

مهیار گفت: این درخواست ها قابل ملاحظه تری است و مذاکرات ماشینی انجام می شود و سپس شرکت به بانک اعلام می کند که کلیه سهام تایید شده است و بانک قادر به دسترسی سهامداران است.

به گفته وی ، برخی از بانک ها می خواهند این هزینه ها را به عنوان پرداخت کارت های مشتری عادی ، برخی دیگر برای کارت های خرید و برخی دیگر از طریق روش های پرداخت جدید ، دریافت کنند.

فرصت صدور کارت در پایان دسامبر

معاون وزیر فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی همچنین با اشاره به زمان شروع پروژه اظهار داشت: مذاکرات قانونی و ارتباط بین شبکه های بانکی ، شرکت پس انداز و بازار بازار این روش از مذاکرات فنی دشوارتر است ، زیرا اولین روش است. چارچوب قانونی باید به این صورت باشد که ارتباط بین شرکت کنندگان و سازمان ضامن و ضامن کاملاً مشخص باشد.

وی ادامه داد: باید پرونده الکترونیکی ساخته شود و دادستان کل شرکت سرمایه گذاری نتیجه گیری می کند. در این حالت ، اولین ادغام با چندین بانک انجام شده است و برخی از بانک ها از این ویژگی بسیار استفاده کرده اند.

به گفته مهیار ، پس از نهایی شدن قرارداد اول ، مردم می توانند تا پایان دسامبر از کارت های اعتباری لذت ببرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا