اقتصادی

سرنوشت سهام عدالت متوفیان چه می شود؟

طبق آخرین برآوردها ، از بیش از 49 میلیون عدالت خواه ، نزدیک به سه میلیون نفر جان خود را از دست داده اند و جانشینان آنها باید برای بازیابی سهم خود از عدالت وارد عمل شوند.

به گزارش اخبار ایران من ، آمارها نشان می دهد که مرگ بیش از 2.5 میلیون سهامدار دادگستری طی 10 سال گذشته و جانشینان این افراد باید با انتقال سهام متوفی و ​​سهام اقدام کنند. در ابتدا ، وراث قانونی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه قاضی متوفی به اشتراک گذاشته است ، به وب سایت samanese.ir مراجعه کنند و جزئیات متوفی را ضبط کنند ، در مورد درگیری وی اطلاعات بیشتری کسب کنند و بخشهای مربوطه را مشاهده کنند.

در مرحله بعد ، وراث ، وراث باید در سیستم SJAM ثبت نام کنند ، و یکی از جانشینان ، با مراجعه به صفحه شرکت سپرده گذاری مرکزی ، دفتر الکترونیکی را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به جانشین را بارگیری می کند ‘محل. سرانجام ، شرکت میزبان اقدامات لازم را برای انتقال جانشینان به جانشینان آنها انجام می دهد.

از طرف دیگر دستگاه های الکترونیکی برای به دست آوردن سهام جایگزین متوفی برای شرکت سپرده گذاری مرکزی تهیه شده و منتظر تأیید نهایی قضات هستند و در صورت موافقت قضات ، کل فرآیند انتقال اجباری مکانیکی خواهد بود. متناوباً ، در صورت تأیید قضات ، این بخشها به وراث قانونی متوفی تغییر می یابند.

جابجایی اجباری نوعی زورگویی است که منجر به گرفتن دارایی متوفی از وی می شود و یک جانشین قانونی پیدا می کند. برای جابجایی اجباری تهیه گواهی فوت متوفی ، گواهی دریافت وراثت ، اظهارنامه مالیاتی ، گذرنامه و کارت ملیت متوفی و ​​کلیه وراث ضروری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا