اقتصادی

وام مسکن ملی ۲۵۰ میلیون تومان شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تعداد خانه های مصادره شده به 250 میلیون تومان در حال افزایش است ، گفت: در سال های 1998 و 1999 هزینه های ساختمانی که در شهرهای جدید داشتیم با کل 30 سال این شهرها است.

به گزارش اخبار ایران من ، حبیب الله طاهرخانی – مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید – در این مراسم راه اندازی و نوسازی پروژه 2300 میلیارد تومانی در شهر جدید پردیس وی گفت: اخیراً ، ما در حال بررسی نحوه کار شرکت ساختمانی برای مدت 30 سال بودیم. من می توانم بگویم که دوره مهندس اسلامی بر اساس آمار ، آمار و اصولی که ما اتخاذ کردیم و حمایتی که از آنها داشتند ، دوره رشد شهرهای جدید بود.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب از حدود هفت سال پیش راه اندازی شد اما به دلایل مختلف اطمینان از ورود و پشتیبانی از اجزا و نظارت منجر به شروع پروژه نبود. اگرچه ما نوک کوه یخ هستیم ، اما پشتیبانی کامل از صنعت روشنایی منطقه و شهر ارائه شده است. ما همچنین آزمایشاتی را با دوستان ، خصوصاً مهندس هدایت ، مدیر شهر جدید پردیس انجام دادیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما با تعداد فزاینده ای از خواسته های دولت روبرو شده ایم كه تلاش می كنیم همه راه های قانونی را اجرا كرده و یك سیستم مالی ایجاد كنیم كه متأسفانه گزینه های زیادی را به دنبال داشته است.

ایجاد 257 پروژه جدید شهری در منطقه دوازدهم

طاهرخانی با بیان اینکه پروژه مسکن آنلاین باید از طریق دولت ها و م institutionsسسات بانکی ساخته شده باشد ، افزود: دولت های مختلف برای آغاز این پروژه بسیار تلاش کرده اند. اما موضوع ساخت و ساز و اشتغال با چالش های مالی دولت روبرو بود و باید رسیدگی شود. در سال های 1398 و 1399 ، در دوره ساخت و سازهایی که در شهرهای جدید داشتیم ، برابر بود با کل پولی که از سوابق تاریخی 30 ساله تاریخ شهرهای جدید به دست آورده بودیم. حتی در قیمت های ثابت نیز این ارقام یکسان است.

وی افزود: از زمان تأسیس این شهرهای جدید تاکنون 457 پروژه عمرانی ایجاد شده است که از این تعداد 257 پروژه مطابق با دولت دوازدهم است و 160 مورد از این پروژه ها سال 1398 و 1399 است و در واقع ما طی شش ماه 1400 مورد را در نظر نگرفته ایم “

امضای تفاهم نامه به ارزش 10 میلیارد گوجه فرنگی و سازمان های خصوصی

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه ما این قدرت را به عهده گرفتیم که دولتها برای شروع فعالیت آن نادیده می گیرند گفت: در سال 1998 و 1999 ، ما 10 هزار میلیارد توافق نامه با سازمانهای توسعه تجارت و زیرساخت امضا کردیم که بسیاری از آنها متعلق به این مدرسه بود.

طاهرخانی خواستار هفت برابر تعداد شهرهای جدید شد و گفت: ما باید اشتغال و زیرساخت ها را افزایش دهیم و من اطمینان دارم که در هیچ شهر جدیدی با کمبود مدارس روبرو نخواهیم شد. گذشته از پلیس ، مدارس ، مساجد ، استادیوم ها و مکان های دیگری که در اصل بوده اند ، بخش های اجتماعی و فرهنگی و مناطق جدیدی که وارد آن شده ایم. مراکز فرهنگی و مراکز آموزشی برای کودکان و جوانان در همه شهرها از جمله مدارس در حال ساخت است. پردیس ، فولادشهر ، علیشهر و سایر امکانات پزشکی در شهرهای دیگر در حال ساخت یا بازگشایی است.

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه توسعه ظرفیت شهرهای جدید به روش های جدید بود. مرحله سوم توسعه مسکونی تحت عنوان با توسعه در سال 1399 در شورای عالی شهرسازی و معماری آغاز شده است. بدیهی است که ما متوقف نشده ایم زیرا در دسترس بودن مسکن به یک منطقه برنامه ریزی شده نیاز دارد ، که بسیار پیچیده است و باید زمین ، زمین ، اسکان و اصلاحات ارضی را فراهم کند.

اسکان در 40 شهر در سراسر کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 40 شهر در کشور پیدا کرده ایم که شش شهر در لیست شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است. این مکانی است که دولت های آینده نیازهای مردم را برآورده می کنند.

طاهرخانی گفت در چهار سال گذشته ، ما شروع به توسعه 5000 هکتار در شهرهای جدید کرده ایم که این یک پروژه جدید است. درگیری ها بسته شده و به همین ترتیب پیشرفت می کند. با کمک و پشتیبانی مردم و مکانهایی که اخیراً اهدا شده است تأمین 250 میلیون پستاندار در هر خانه در دفاتر مالی و بانکها تصویب شد ، که یک کار دلهره آور بود.

پروژه هایی را که به 2200 میلیارد تن اردوگاه نیاز دارد ، اجرا و بازسازی کنید

در نتیجه ، بر اساس گزارش ها ، امروز صبح ساخت و بازسازی پروژه ساختمانی تومانی در پردیس ، 2200 میلیارد ، از جمله افتتاح بیمارستان ، مدرسه ، شش مرکز تجاری ، سه مخزن آب ، سیستم آبرسانی ، توالت سیستم تحویل ، دو شرکت توسعه توالت و سایر مقامات محلی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا