اقتصادی

پیشرفت ۳۲ درصدی لایروبی آبراه خورموسی بندرامام

اخبار ایران من/ خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه توسعه بندر امام بازدید کردند.

علی اکبر صفایی در دومین روز از سفر زیارتی خود از طرح عملیاتی عملیات در حال انجام بندر امام خمینی (ره)، برنامه راهبردی بهره برداری از حیاط خلوت و بنادر بازدید کرد.

به گزارش اخبار ایران من، وی به همراه اعضای کمیته اجرایی و مدیریت آژانس، از ماشین آلات ساختمانی، پالایش و حمل روغن خوراکی، ساخت سیلوهای ذخیره غلات، تعمیر بنادر 11 و 12، تخریب کانال خور موسی و احیای بنادر 27 و 34 بازدید کردند. بندر امام خمینی

مجموع پروژه های عمرانی بندر امام خمینی (ره) 28 هزار میلیارد تن برآورد می شود که معمولاً بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و طبق برنامه زمان بندی پیش بینی می شود برخی از این موارد تا پایان سال به اتمام برسد.

از طریق این پروژه ها شرایط تردد بهتر و بهتر در بندر امام خمینی (ره) حاصل می شود و از تراکم ترافیک از طریق جاده کمربندی کاسته می شود.

طرح معاونت امور روغن و امور دام و طیور و طیور امروز با چهار راس انبار غلات و 5000 5000 مترمربع ویژه 60 میلیارد متر مربع در مناطق جدید با پیشرفت 4 درصدی روبرو است. روش و افزایش بهره وری. ، بازدید کرد.

طرح تولید سوخت های فسیلی و پرورش 3000 میلیارد ریال مرغ و طیور در مرحله اشتراک بستر است. پالایشگاه، پالایش و بسته بندی روغن های خوراکی یکی از پروژه ها و طرح های توسعه ای بندر امام خمینی (ره) است که با 150 نفر در حال تکمیل و تکمیل است.

به گزارش اخبار ایران من، ساخت انبار غلات در بندر امام خمینی (ره) با پیشرفت 60 درصدی روبرو است و تا پایان این پروژه 100 هزار تن سیلو و 250 نفر به بهره برداری می رسد. .

بازدید از آثار تخریبی آبراه خورموس از دیگر برنامه های تور صفایی در بندرامام بود. این پروژه حدود 4200 میلیارد دلار بدهی دارد که امنیت را بهبود می بخشد و تردد کشتی های تندرو بر فراز حوضه آبخیز خورمس و واردات محموله های مورد نیاز را تسهیل می کند.

حریق کانال خور موسی 32 درصد افزایش فیزیکی دارد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده 3 میلیون و 400 هزار متر مکعب لایروبی در کانال انجام می شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از پروژه عمرانی نوسازی اسکله های 4 تا 24 مجتمع بندری امام خمینی (ره) که با وام 541 میلیارد ریالی با هدف تقویت و پالایش قابلیت حمل و نقل انجام می شود، بازدید کرد. کشتی ها.

بهبود اسکله های 27 و 34 با 85 درصد پیشرفت فیزیکی راه خوبی برای راه اندازی دارد. افزایش ظرفیت لژ از 40000 تن به 80000 تن، استفاده از پوشش های یونی کلر و استفاده از بوستر در انتهای کانال متصل به کانال از اهداف پروژه های نگهداری لج 27 و 34 است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا