اقتصادی

پیش‌بینی‌ امنیت سایبری برای سال ۲۰۲۲

از آنجایی که هکرها در طول زمان به طور فزاینده‌ای در برابر حملات خود آسیب‌پذیر می‌شوند، پیشگیری باید برای سازمان‌ها در اولویت باشد و آنها باید حضور آنلاین خود را با تقویت یک محیط امنیتی آنلاین و ایجاد سیاست‌های امنیتی بهبود بخشند.

به گزارش اخبار ایران من، سال 2021 تعدادی از بزرگترین و موثرترین نمایش های سایبری را تا به امروز داشته است. مسئولان امنیت سایبری امسال با چالش‌های متعددی روبرو بوده‌اند و انتظار می‌رود در سال‌های آینده با موانع بی‌سابقه‌ای مواجه شوند. اما همانطور که صفحه Helpentscurity اشاره می کند، به نظر می رسد که باج افزار در سال جدید دو یا سه برابر شود. شرکت ها به جای استفاده از سیستم های پشتیبان پشتیبان خود، باید بیشتر بر امنیت سایبری و آگاهی و پاسخگویی نهایی تمرکز کنند. به جای تمرکز بر شاخص‌ها، شرکت‌ها باید روی علل اساسی تمرکز کنند.

با افزایش خطرات باج افزار، بسیاری از شرکت ها برای دریافت بیشتر باج می پردازند. دیه صرفاً مالی نیست، بلکه اخلاقی است که مردم در اعمال خود با آن مخالفت می کنند. در بخش های کوچکتر، شرکت ها برای حمله آماده نیستند و می توانند هزینه را تجزیه و تحلیل کنند تا تصمیم بگیرند که آیا پرداخت کنند یا خیر. با این حال، تا حد زیادی، شرکت های مالیاتی با توسل به خشونت در آینده، این مشکل را تشدید می کنند. شرکت‌ها تا زمانی که پلتفرم‌های نوظهور در سطوح کوچک و کلان همسو شوند، در رقابت بازخرید مسابقه‌ای باقی خواهند ماند.

در آینده، زنجیره های بیشتری در معرض تهدیدات باج افزار قرار خواهند گرفت. تروریست ها همچنین می توانند ماموران امنیتی و شرکت های حقوقی را هدف قرار دهند که به آنها امکان می دهد صدها مشتری را که از آنها حمایت می کنند هدف قرار دهند. آژانس ها همیشه برای تکمیل کار خود به فروشندگان دیگر متکی هستند.

با این حال، اکثر آنها سیاست ها و رویه های امنیت سایبری ندارند. اکثر سایت‌های OT (فناوری عملیاتی) دارای مدیریت شخص ثالث هستند که دائماً از طریق فناوری کنترل از راه دور به‌روزرسانی می‌شوند، که خطر سوءاستفاده را ایجاد می‌کند. همانطور که زنجیره های تولیدی بیشتر و بیشتر به دسترسی از راه دور وابسته می شوند، رهبران باید بیشتر بر روی توسعه یک استراتژی امنیت سایبری که منجر به سلامت سایبری می شود تمرکز کنند.

محافظت از خود به دور از ایجاد بهترین استراتژی‌های بهداشت سایبری یکی از مؤثرترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه شرکت‌های تولیدی از خود در برابر نمایش‌های آینده محافظت می‌کنند است. بسیاری از توسعه دهندگان به شبکه های IT و OT خود دسترسی ندارند، به این معنی که نمی توانند نقاط دسترسی از راه دور را که نیاز به امنیت دارند شناسایی کنند. این فرصت ها اغلب با این باور شناخته شده اما اشتباه مرتبط است که سرمایه گذاری در امنیت اینترنت پرهزینه است، عملکرد را مختل می کند و می تواند منجر به تاخیر در تحویل محصولات به خرده فروشان شود.

همانطور که سارقان در حملات خود تهاجمی تر می شوند، پیشگیری باید در اولویت تولید کنندگان باشد. با ایجاد محیط امنیت سایبری و ایجاد اصول امنیتی مناسب. آژانس های تولیدی می توانند محیط آنلاین خود را تغییر دهند. این دستورالعمل ها همچنین باید شامل ایجاد یک برنامه مدیریت دارایی برای اطمینان از سازگاری امنیت آنلاین با همه پیمانکاران و سایر فروشندگان باشد.

هدف اصلی محیط پزشکی

از آنجایی که طاعون فشار بر درمان پزشکی را افزایش داد، مهاجمان احتمالی نیاز به باج افزاری را که خدمات بهداشتی می توانند ارائه کنند، دریافتند. سازمان های بهداشتی شاهد افزایش خشونت بوده اند، از بیمارستان ها گرفته تا مطب پزشکان و بانک های خون. با این حال، این حملات نمی تواند بر روی تجهیزات پزشکی یا سلاح های واقعی رخ دهد. در عوض، مهاجمان ترجیح می‌دهند از روش‌های پرداخت بیمارستانی و سوابق بیمار پیروی کنند.

برای محافظت از سیستم‌های آسیب‌پذیر فناوری اطلاعات، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی باید یک سیستم مدیریت قوی بیابند که بتواند از احراز هویت چند رشته‌ای پشتیبانی کند، شبکه‌های خود را برای کاهش خطر ازدحام بیش از حد، مستقر کند و در حفظ سیستم‌های حیاتی رهبری کند. .

با پیروی از یک رویکرد یکپارچه برای بسیاری از شرکت ها، امنیت حرفه ای افزایش می یابد در حالی که امنیت شخصی کاهش می یابد. از آنجایی که کارمندان از راه دور کار می کنند، روابط کارمند / کارفرما کمتر قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد می شود. این می تواند مشروعیت کارمندان را در برنامه های آموزشی امنیت داخلی تضعیف کند، زیرا کارکنان هیچ مالکیت و مسئولیت شخصی برای کمک به محافظت از سازمان خود ندارند. این یک باور رایج است که دولت ها باید مسئولیت بیشتری در قبال حفاظت از داده ها بپذیرند و عدم صداقت در شرکت می تواند تأثیر مخربی بر محرمانه بودن موجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا