اقتصادی

کاهش ۵ درصدی مصرف سی ان جی در دوران کرونا

اخبار ایران من / کردستان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در اقلیم کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال 38 میلیون CNG در 52 رأس منطقه ای مصرف شده که 5 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال دارد. تمام شد.

عبدالله کیتی منش در مصاحبه با اخبار ایران من اظهار داشت: این بار روزانه 440 هزار متر مکعب CNG در استان مصرف می شد.

وی همچنین به توسعه سیستم دو خط رایگان برای وسایل نقلیه عمومی و خصوصی اشاره کرد و افزود: باید به کسانی که از قبل در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده اند توجه شود.

وی بعدا به مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده از مشعل CNG اشاره کرد و گفت: این شرکت به روند ساخت یک مرکز CNG در منطقه کمک کرده است تا به مشاغل محلی بازاریابی شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از احداث دو جایگاه CNG در منطقه خبر داد و افزود: به دلیل موقعیت مکانی و کوه ها و کمبود فضای موجود در منطقه.

وی سپس افزود: در 52 فصل از ایستگاه CNG در استان 332 امضا وجود دارد و گفت: توسعه فناوری و مناسب بودن سایت یکی از برنامه های این منطقه است که نیاز به هماهنگی ، هماهنگی و جلساتی با صاحبان ستاد و ایستگاه دارد. ” ما به این هدف می رسیم.

این مقام مسئول افزود: هر روز یک میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در کشور تولید می شود ، در حالی که مایعات CNG موجود در این سیستم به 20 میلیون میلی متر محدود شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا