اقتصادی

کمبودی در تامین آرد و نان کلاله وجود ندارد

اخبار ایران من/ گلستان فرماندار کلاله گفت: متأسفانه نان، آرد و تجهیزات نانوایی در کلاله با کمبود مواجه نیست.

فرهاد شیبک امشب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص معرفی نظام توزیع یارانه ها گفت: دولت می خواهد از طریق نظام توزیع یارانه ها و توزیع عادلانه کمک های بلاعوض خدمات درستی را به مردم و ذی نفعان و نمایندگان آنها ارائه کند. وسط. “برش.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به تمامی چالش های اجرای سیاست دموکراتیک یارانه ها برای رفع نیازهای مردم، دستیابی به ثبات اقتصادی و جلوگیری از تورم اذعان داشته است، افزود: می گوید صندوق های منتخب می خواهند به صندوق های پایین یارانه پرداخت کنند. درآمد، تولید کنندگان و مصرف کنندگان.

فرماندار کلاله با بیان اینکه امروز دشمن می خواهد بذر یأس و ناامیدی را در بین جوانان ما بکارد، گفت: دشمن می خواهد تشویق کند ما نمی توانیم در رسانه ها و در قالب جنگ نرم، توطئه های دشمن را خنثی کنیم. .

شیبک گفت: متاسفانه خدمات نان، آرد و نانوایی در کلاله با کمبود مواجه نیست. اقدامات اساسی در این منطقه انجام شده است و مردم نگران این موضوع نباشند.»

وی با بیان اینکه برای پرهیز از رانت، قاچاق و افزایش قدرت خرید دهک های پایین و کنترل قیمت ها خواستار واریز یارانه به صورت مستقیم به حساب عمومی و نمایش بود، یادآور شد: از سه میلیارد تومان، وی. آنها می توانند وجوهی را به حساب صادرکننده اهدا کنند تا کالاهای ضروری را با قیمت پایین به مردم تحویل دهند، اما می تواند منجر به رانت و رشوه شود.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا