اقتصادی

گزارشی از حضور مسافر ایرانی در هواپیمای سقوط کرده کراچی نداشتیم

در پی تصادف ایرباس A320 در نزدیکی شهر پاکستان کراچی ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: “هنوز گزارشی مبنی بر فرار مسافری از ایران دریافت نکرده ایم.”

به گزارش اخبار ایران من ، در بیانیه ای ، در تاریخ 2 ژوئن ، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک هواپیمای ایرباس A320 اندکی قبل از عزیمت برنامه ریزی شده ، که از ساعت 14:14 به وقت محلی تعیین شده بود ، از لاهور به کراچی می آمد. باغ جنگل در نزدیکی شهر ملیر شهر کراچی فرو ریخت.

خلبانان پاکستانی می گویند 98 روند رو به رشد است ، از جمله 91 در اقتصاد و هفت نفر در بخش تجارت و بعضی از روزنامه نگاران محلی می گویند 107 نفر در این هواپیما حضور دارند. شرکت هواپیمایی ملی یک دقیقه قبل از حادثه ارتباط برقرار کردن با آنها را متوقف کرده بود.

رضا جعفرزاده – پیامبر سازمان هواپیمایی کشوری – درباره سقوط هواپیما و اینکه آیا مسافران ایرانی در پرواز بودند یا خیر؟ اینگونه گزارش می دهند که آنها به اخبار ایران من گزارش می دهند: تاکنون گزارشی درمورد خلبانان ایرانی در پرواز دریافت نکرده ایم ، اما تحقیقات ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با بررسی این حادثه می توان فهمید که آیا یک مرد ایرانی فرار کرده است یا به دنبال زمان بیشتری نیست و در صورت مشخص شدن نتایج صحیح گزارش شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا