اقتصادی

گلایه فعالان اقتصادی و نمایندگان یزد از سودهای بانکی

اخبار ایران من / یزد اگرچه بانک ها پایه اصلی اقتصاد هستند ، “نرخ بهره” به نام سود در بانکداری و موضوعات مختلف حقوقی در فضای کسب و کار کشور ، ستون فقرات تولید و سکوت مسئولان باید به زودی مورد توجه قرار گیرند.

موضوع “ربا” که در دین مبین اسلام بر خلاف قوانین اسلامی به وضوح تعریف شده است ، بارها و بارها تکرار شده است و در سالهای اخیر توسط برخی مقامات مانند تأخیر در دریافت وام از مشتریان “رسماً ممنوع شده است.

یکی از مشکلات محرک های مالی ، به ویژه در زمان ممنوعیت ، سود در بانک ها است که نه تنها آزادی های ملی را نقض می کند بلکه نهادهای اقتصادی دیگری را نیز وارد کشور می کند.

“تولید” از نظر مقررات بانکی یکی از مهمترین موضوعات کشور است و نگرانی های حقوق بشری توسط مقامات مالی کشور نادیده گرفته شده است ، اما این بار این موضوع موضوع اقتصادی و عملیاتی از جمله تحریم های خارجی مانند تحریم ها بوده است. . آنها همچنین دارای مشکلات داخلی و خرابی مالی هستند.

ورشکستگی یکی از مهمترین نگرانیهای فعالان دولتهای منطقه در جلسه شورای گفتگوی دولت و نهادهای دولتی در یزد است که در آن رهبران مقامات مالیاتی کشور و کمیته مالی مجلس حضور دارند.

فواید؛ بحران اقتصادی در ایران

“محمدرضا صباغیان” ، نماینده جامعه مهریز ، نرخ بهره و خدمات مالی را نرخ سود اعلام کرد و گفت: بانک های کشورهایی مانند آلمان ، آمریکا و ژاپن نرخ بهره خود را به صفر رسانده اند و تولید کننده می داند کجا باید برود.

وی با انتقاد از نرخ سود 20 تا 30 درصدی بانک ها گفت: علاوه بر روند جهانی ، یک سیستم اسلامی در منطقه وجود دارد اما امروز این موضوع به یکی از ضروریات اقتصادی ما تبدیل شده است.

وی گفت: متأسفانه امروز رشوه زیادی به عنوان هدیه و رشوه به عنوان یک بانک در کشور ما وجود دارد.

صباغیان با تأکید بر اینکه پایگاه اقتصادی ایران در بحران بود ، اظهار داشت: این موضوع زمین لرزه هایی را به عنوان تحریم هایی ایجاد کرده که به راحتی اقتصاد ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

در پایان ، نماینده مجلس خیلی واضح گفت: نرخ سود بانکی باید حذف شود.

فواید؛ مبارزه با خدا

“محمدمهدی فنایی” فعال اقتصادی در یزد نیز در این همایش با تأکید بر اینکه “ما در حال جنگ با خدا هستیم” گفت: صفر به بانک ها وام می دهد تا بتوان از آنها در ساخت ، مسکن و ساخت و ساز ، مالی و اقتصادی استفاده کرد. وارد جهان شوید.

ظاهراً وی به توزیع یارانه ها نیز اشاره کرده و گفته است: “کمک های مالی مبلغ زیادی بود که ما تقسیم کردیم و بدون هزینه به مردم اهدا کردیم ، در حالی که می توانستیم از این پول برای کارهای جوانان استفاده کنیم.”

فنایی اظهار داشت: “بین دولت و مردم اختلاف وجود دارد. شاید بهتر باشد که دولت مرد فقط دروغ نگوید و دموکراسی را تضعیف کند.”

مشارکت غیرممکن در بانک ها

ظاهراً “الهام سادات شفیعی” ، وکیل ، فعال و فعال و عضو کانون وکلا ، به موضوع جالبی در مورد بحران بانکی اشاره کرده و به اخبار ایران من گفته است: “نه ، زیرا همان بانکی که قرار است تجهیزات را تأمین کند ، احتمالاً چندین کارخانه خواهد گرفت. زیرا تولید کننده قادر به بازپرداخت وام به بانک نیست و به عنوان یک رقیب در صنعت تبدیل می شود.

دادستان کل کشور با تأکید بر لزوم اجرای توافق نامه بانکی برای تأمین نیازها خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر توافق نامه های بانکی توافق نامه های قراردادی نیستند و در واقع بانک ها در فروش مشاغل نقشی دارند.

شفیعی افزود: بانک ها به تازگی به دنیای خارج پیوسته اند و به جای مراجعه به حوزه تولید ، بازارها و بازارهای طلا را رد و بدل می کنند ، در حالی که بازار سهام فعلی بازار مواد غذایی است و اقشار پیشرو در تولید را نداریم ، به دلیل فروش و رشد تقاضای بازار.

به نظر می رسد که بانک ها به عنوان ستون فقرات اقتصادی کشور ، به جای کمک به تولید و اقتصاد ، به موانع اصلی رشد اقتصادی و تولید تبدیل شده اند و نه تنها با قوانین مشکلی دارند ، بلکه با قوانین اسلامی نیز تعارض دارند. شرع به دنبال آوردن پارلمان به بانک و تغییر اقتصاد است ، زیرا هر روز فساد و مشکلات بانکی بر تولیدکنندگان ، صنعتگران و مبارزان تأثیر می گذارد و مانند مورچه ها ، اقتصاد کشور روزانه بی ارزش می شود.

به نظر می رسد که در رکود اقتصادی موجود در کشور ، مقامات باید سالها سکوت خود را در برابر ضعف بشکنند و به بانک ها سنگ پرتاب کنند و جهش تولید سالانه را نجات دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا