اقتصادی

۱۱ میلیون دانش‌آموز از شاد استفاده می‌کنند

وزارت ارتباطات از ثبت نام بیش از 11 میلیون دانشجو از طریق شاد خبر داده است.

به گزارش اخبار ایران من ، افتتاح این مدرسه با موانعی روبرو شد و سرانجام اعلام شد که مدارس می توانند به صورت آنلاین و آنلاین ادامه دهند ، زیرا وزارت آموزش و پرورش برای چندین ماه دوره آنلاین را راه اندازی کرده است. یک برنامه جالب (شبکه اجتماعی آموزش دانش آموزان) و وزارت ارتباطات نیز اعلام کرده اند که استفاده از Shad برای دانش آموزان و معلمان کشور رایگان خواهد بود.

به همین دلیل ، محمد جواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – آماری را از سیستم Shad در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: این آخرین شماره ای است که در مورد سیستم Shad به من داده شده است. خوشحالم که تلاشها برای به دست آوردن تحصیلات عالی در حال تحقق است. به وزیر آموزش و پرورش تبریک می گویم. من همچنین از گروه خوشحال خواستم مشکلات را حل کنند.

طبق آماری که آذری جهرمی ارائه داده است ، تعداد پیام های ارسالی به شاد بیش از 3 میلیارد و 908 میلیون ، میزان Shad 294 گیگابیت بر ثانیه و تعداد پرونده های ارسالی از طریق این سیستم بیش از 965 میلیون و 222 هزار است. همچنین تعداد کاربران این سیستم بیش از 670،000 معلم ، بیش از 11 میلیون و 105 هزار سرپرست را شامل می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا