ایران کسب و کار

جدیدترین و شیک ترین مدل های شلوار زنانه کدامند؟

جدیدترین و شیک ترین مدل های شلوار زنانه کدامند؟

استفاده از انواع شلوارهای شیک زنانه برای خانم ها در همه مراسم های رسمی و غیر رسمی، محیط منزل و بیرون و… رایج است. به همین خاطر انتخاب شلوارهای مناسب برای هر یک از کاربردهای نام برده شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. در این راستا آشنایی با جدیدترین دسته بندی های شلوار زنانه در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد. در دنیای مد و فشن امروزی انواع مدل های شلوار با دیزاین به خصوصی ارائه شده و در دسترس خانم ها قرار می گیرند. هر یک از این شلوارها برای تیپ و استایل های خاصی به کار می روند و به ظاهر خانم ها زیبایی خاصی می بخشند.

انواع شلوارهای ترند زنانه

تنوع وسیع در میان مدل های مختلف شلوار زنانه گاهی انتخاب را برای خانم های باسلیقه دشوار می کند. به همین خاطر باید با برخی از دسته بندی های مدرن این محصولات آشنایی داشته باشید. آشنایی با انواع شلوارهای خاص زنانه و ویژگی های آن ها وسعت دید شما را برای انتخابی هوشمندانه افزایش می دهد. برخی از مهمترین دسته بندی های شلوار زنانه را در ادامه معرفی می کنیم:

شلوار بگ و نیم بگ

شلوارهای بگ و نیم بگ دخترانه بسیار زیبا طراحی شده و در کنار انواع بلوزهای چسبان و شومیزهای خیابانی زنانه بسیار زیبا می شوند. این شلوارها از بخش بالایی تا پایین گشاد هستند و به همین خاطر ظاهر زیبایی دارند. انواع آن ها با متریال به خصوصی تولید و طراحی شده و در مدل های جین و پارچه ای عرضه می شوند. این شلوارها اغلب فاق بلند بوده و اکثر خانم ها مدل و نوع آن ها را می پسندند. این شلوارها ظاهر آزادی دارند و امتداد گشاد آن ها بر روی کفش های شما می افتد و ظاهر شما را شکیل تر جلوه می دهد.

شلوارهای مام استایل

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار امروز در دنیای پوشاک بانوان، شلوارهای مام استایل هستند که با نام مام فیت هم معرفی می شوند. این شلوارهای اسپرت زنانه و دخترانه بسیار کاربردی بوده و برای زندگی روزانه و کژوال بسیار کارایی دارند. این شلوارها بسیار فاق بلند بوده و قسمت ران و زانوی گشادی دارند. شما باید بر اساس تیپ و استایل خود هر یک از این شلوارها را انتخاب کنید. شلوارهای مام استایل در بخش مچ پا تنگ تر می شوند و به همین خاطر ران خانم ها را کمی بزرگتر نشان می دهد. جنس این مدل شلوارها از متریال پارچه ای کشی، پارچه های ساده و…. انتخاب می شود و هر یک کارایی خاص خود را دارند.

شلوارهای راسته

این مدل شلوارها از متداول ترین دسته بندی های پوشاک زنانه در بازارهای فروش هستند که در مدل های متنوعی عرضه می شوند. مدل های جین، پارچه ای و رسمی این شلوارها هر یک در کنار سایر پوشاک روزانه خانم ها ست می شوند و ظاهری خاص و جذاب دارند. شلوارهای راسته پارچه ای اغلب با خط اتو پوشیده می شوند و ظاهری مجلل و زیبا به استایل خانم ها می دهند. گشادی این شلوارها از بالا تا پایین یکسان است. این شلوارها با همه فرم های بدن خانم ها سازگاری دارند و به همین خاطر با همه سلیقه ها عجیب می شوند. شما می توانید از هریک از این شلوارها به سادگی در زندگی روزانه خود استفاده کنید.

شلوارهای جذب

این مدل شلوارها را در مدل های جین و پارچه ای مشاهده می کنید. البته الیاف کشی نیز برای تهیه و آماده سازی این پوشاک به کار می روند که ظاهر آن ها را جذاب تر جلوه می دهد. این شلوارها را با نام شلوار اسکینی نیز می شناسند. انواع آن ها در گذشته با عنوان شلوار لوله تفنگی شناخته می شدند. با استفاده از این شلوارها، فرم بدن و پاهای شما به صورت کامل مشخص می شود. این محصولات برای همه خانم ها مناسب نیست. کسانی که خیلی چاق یا خیلی لاغر هستند، قادر به پوشیدن این شلوارها نخواهند بود. این محصولات برای خانم های فیت بهترین انتخاب به شمار می روند.

جدیدترین و شیک ترین مدل های شلوار زنانه کدامند؟
جدیدترین و شیک ترین مدل های شلوار زنانه کدامند؟

شلوارهای بوت کات

یکی از پرطرفدارترین ترندهای شلوار زنانه در دنیای امروز، مدل های بوت کات هستند که با نام دمپا گشاد هم شناخته می شوند. این شلوارهای خاص و زیبا به صورت فاق بلند طراحی شده اند. جنس کشی به کار رفته در این شلوارها سبب استفاده ساده تر از هر یک در طول روز خواهد شد. شما می توانید این شلوارها را برای استفاده روزانه نیز به کار ببرید. جنس پارچه ای این شلوارها هم برای استفاده در طول روز و هم میهمانی و مراسم های رسمی مناسب خواهد بود.

مدل های لی شلوار بوت کات نیز یک محصول ایده آل برای استایل دخترخانم های نوجوان به شمار می روند. این شلوارها در کنار کفش های کتانی و اسپرت ظاهری خاص و زیبا به وجود می آورند.

شلوارهای واید لگ زنانه

یکی دیگر از محصولات خاص در دنیای شلوار زنانه، با نام واید لگ یا شلوارهای گشاد معرفی می شود. این محصولات پرطرفدار از بخش کمر و باسن بسیار تنگ هستند و هر چه به طرف پایین می رسد، گشادتر می شوند. این شلوارها در برخی مدل ها مشابه با دامن شلواری هستند. انواع آن ها ظاهری شیک و اسپرت دارند. این شلوارها بهترین انتخاب برای فصل های گرم سال به شمار رفته و مدل های پارچه ای آن ها بسیار خنک و آزاد هستند.

شلوار اسلش زنانه

یک شلوار منحصر به فرد در میان پوشاک خانم ها مدل های اسلش هستند که ظاهری اسپرت به استایل خانم ها می دهند. این شلوارها با هر جنس و الیافی که تولید شده باشند، بسیار اسپرت و خاص خواهند بود. ست کردن این پوشاک با کفش های کتانی زنانه به سادگی انجام می شود. این شلوارها بهترین انتخاب برای پیاده روی های روزانه به شمار می روند و مدل های کشی آن ها برای فعالیت های ورزشی مناسب خواهند بود.

شلوارهای چرمی زنانه

استفاده از چرم در صنعت تولید پوشاک سبب ایجاد بهترین و زیباترین مدل های پوشاک زنانه شده است. این متریال در تولید شلوارهای زنانه نیز به کار می روند و ظاهری منحصر به فرد این محصولات می دهند. این محصولات را با نام لگ چرمی نیز می شناسند. استفاده از آن ها در فصل های سرد سال بیشتر متداول است. این مدل شلوارها به همراه کت ها و پالتوهای چرمی زیبایی قابل توجهی در استایل خانم ها ایجاد می کنند.

زیباترین شلوارهای زنانه

برخی از شلوارهای زنانه در سال های اخیر با فروش قابل توجهی رو به رو شده اند که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شلوارهای مام استایل در رنگ ها و طرح های متنوع
  • شلوارهای وارداتی از جنس کتان
  • شلوار جاگر
  • دامن شلوارهای خنک و تابستانی
  • شلوار جین های مام استایل
  • شلوار گل دار مدل بگ
  • شلوارهای اسلش دخترانه

 

جمع بندی

در این بخش با برخی از مهمترین مدل های شلوار در دنیای پوشاک زنانه آشنا شدید که هر یک از آن ها سهم به سزایی در استایل های امروزی خانم ها دارند. شلوارهای زیبای زنانه هر یک با رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند و در کنار انواع پوشاک خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید هر یک از این شلوارها را بر اساس سایر لباس های روزانه خود انتخاب کرده و بر تن کنید.

دکمه بازگشت به بالا