اقتصادیایران کسب و کار

راهنمای خرید ساعت از برند اسکادا

بهترین ساعت مچی چه مارکی دارد؟

با توجه به اینکه ساعت ESCADA اکسسوری خیلی خاصی در استایل افراد محسوب می‌شود، طرفداران بی‌شماری را به خود اختصاص داده و همه‌ساله شرکت‌های بسیاری انواع مختلف این محصول را با تکنیک‌ها و ریزه‌کاری‌های مخصوص به خود، تولید می‌کنند. هر برندی در تلاش است که ساعت تولیدی خود را به‌عنوان بهترین ساعت مچی در جهان معرفی نماید.

هر چقدر که تکنولوژی در حال پیشرفت است، ساعت‌های تولید‌شده نیز از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار خواهند بود که این مسئله انتخاب‌ ساعت مچی را برای خرید دشوار می‌نماید. یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید ساعت از ملاک‌های انتخاب افراد محسوب می‌شود برند تولیدکننده آن است. در ادامه به معرفی برترین برندهای ساعت دنیا و شرایط خرید ساعت ESCADA می‌پردازیم.

افرادی که استایل خاص خود را دارند همیشه برای اطرافیان جذاب بوده‌اند. شما نیز قطعاً چنین افرادی را در اطراف خود دیده‌اید که جنس لباس‌هایشان و اکسسوری‌های مورد استفاده آنها، همچنین طراحی آنها شبیه به هیچ کسی نیست و منحصراً برای خودشان است. داشتن استایل شخصی در شیک‌تر شدن افراد تأثیر بسیار زیادی دارد. ساعت‌ها هم می‌توانند در خاص‌تر شدن استایل شما تأثیرگذار باشند. در مقاله خاص‌ترین ساعت‌های مچی می‌توانید ساعت‌های خاص، متناسب با استایل خودتان را پیدا کنید.

انواع برند ساعت | برند های معروف ساعت مردانه

برندهای مطرح بهترین ساعت مچی ژاپن

شرکت‌های مختلفی در کشور ژاپن به تولید ساعت می‌پردازند که علاوه بر مقرون‌به‌صرفه ‌بودن، دوام و عمر بالایی دارند.

برند سیکو (Seiko) بهترین ساعت مچی

سیکو یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده ساعت مچی در جهان بوده که تاکنون خدمات بسیاری را به این صنعت ارائه کرده است. این شرکت زیر‌مجموعه‌هایی مانند سیکو 5، پراسپکس و آسترون دارد.

اورینت (Orient)

ساعت برند اورینت در سال 1950 در کشور ژاپن تأسیس گردیده است. ساعت‌های مچی مکانیکی تولید شده توسط این شرکت در دنیا بی‌رقیب هستند. اورینت زیر‌مجموعه‌ای از برند مطرح سیکو به حساب می‌آید.

سیتیزن (Citizen) بهترین ساعت مچی

ابن کمپانی اولین تولیدکننده ساعت خورشیدی در جهان است. کیفیت بسیار بالای ساعت‌های این مجموعه سبب گردیده، محصولات این شرکت در جهان بی‌رقیب محسوب شوند. ساعت‌هایی اسپرت سیتیزن طرفداران بی‌شماری را به خود اختصاص داده است.

کاسیو (Casio)

شرکت کاسیو یکی از برندهای ژاپنی بوده‌ که محصولات آن از طراحی منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند. این برند کالکشن‌های متنوعی را می‌سازد که هر محصول از لحاظ ویژگی‌ تفاوت عمده‌ای با محصولات قبلی دارد. از این‌رو ساعت‌های این برند در کنار کیفیت بالا و طراحی زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند. این برند یکی از تولیدکنندگان برتر ساعت مچی در دنیا است.

جی‌شاک (G-shock)

کمپانی جی‌شاک از زیر مجموعه‌های ساعت کاسیو در جهان محسوب می‌شود و ساعت‌هایی که تولید می‌کند با شعار ساعت مادام‌العمر و بدون خرابی است. مؤسسان این برند اعتقاد دارند محصولات آن‌ها هرگز خراب نمی‌شود. ساعت‌های این برند مقاومت بسیاری در برابر ضربه، حرارت، پرتاب از ارتفاع و رطوبت دارند.

برندهای مطرح بهترین ساعت مچی ایتالیایی

وقتی صحبت از صنعت ساعت‌سازی می‌شود، نباید کشور ایتالیا را که در این صنعت ریشه دارد و همواره تلاش کرده است بهترین ساعت مچی را تولید نماید، از یاد برد.

سرجیو تاچینی (Sergio Tachini)

این برند ساعت‌های خود را در سبک اسپرت و کلاسیک طراحی می‌کند و بر این طراحی پایبند است. از این‌رو یکی از بهترین ساعت‌های مچی دنیا را تولید می‌کند.

سالواتوره فراگامو (SALVATORE FERRAGAMO)

یکی از برندهای معروف کشور ایتالیا در طراحی و ساخت ساعت مچی، برند سالواتوره فراگامو بوده که در سال 1927 کار خود را آغاز کرده است. ساعت‌هایی که این شرکت تولید می‌کند از کیفیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند و طرفداران خاصی دارند.

تروساردی (Trussardi)

ساعت‌هایی که توسط برند تروساردی تولید می‌شوند بسیار با کیفیت، درخشان و زیبا بوده و حافظ فرهنگ و اصالت ایتالیایی هستند. این شرکت بهترین ساعت‌های مچی خود را با قیمت مناسب برای تمامی اقشار تولید می‌کند.

ورساچه (Versace)

امروزه ساعت به‌عنوان یکی از لوازم ضروری در صنعت مد و فشن شناخته می‌شود؛ بنابراین شرکت‌های مطرح در این زمینه مانند ورساچه به تولید ساعت‌های فشن و اکسسوری‌های متناسب با آن پرداخته و محصولاتی با کیفیت، طراحی خاص و زیبا را به بازار عرضه می‌کنند.

برندهای مطرح بهترین ساعت مچی آلمانی

جای تعجبی ندارد که کشور صنعتی آلمان تولید‌کننده ساعت‌های بسیار مرغوب با طراحی بی‌نظیر باشد. محصولات این کشور از بهترین ساعت‌های مچی دنیا محسوب می‌شوند.

اگنر (Aigner)

شرکت انگر تولید‌کننده بهترین ساعت مچی کلاسیک و مدرن بوده و همواره تلاش کرده ساعت‌هایی را خلق نماید که بتواند نظر طرفداران این دو سبک را به خود جلب نماید. این برند از نماد نعل اسب که نشان‌دهنده خوش‌شانسی و موفقیت است در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

مچی اسکادا (Escada)

ساعت‌هایی که کمپانی اسکادا تولید می‌کند طرفداران زیادی بین سلبریتی‌ها و ستارگان معروف سینمایی به خود اختصاص داده است. ظرافت و زیبایی در ساخت، از ویژگی‌های محصولات این برند محسوب می‌شوند.

دوفا (Dufa)

کمپانی آلمانی دوفا برند تولید انواع مختلف ساعت، در سبک‌های کلاسیک و لوکس محسوب می‌شود. توجه به جزئیات ساعت، بند چرم زیبا، ضد‌زنگ بودن قسمت‌های فلزی و موتور اصل ژاپنی از مشخصات ساعت‌های این برند هستند. تمامی این مشخصات، این شرکت را به یکی از تولیدکنندگان بهترین ساعت مچی دنیا تبدیل کرده است.

انتخاب بودجه برای خرید ساعت مچی زنانه

به طور کلی در خرید هر ساعت مچی زنانه یا مردانه قبل از اینکه شروع به انتخاب ساعت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه مقدار می خواهید برای ساعت جدید خود هزینه کنید. داشتن ساعت مچی خوب چقدر برای شما مهم است؟ دلیل این تفاوت قیمت می تواند مواد استفاده شده، برند سازنده، ویژگی ها و امکانات و … باشد. ساعت ها دارای قیمت های مختلفی دارند که ممکن است به خاطر نام برند آنها باشد. برخی برند ها بسیار لوکس و گران قیمت هستند که معمولا درصد زیادی از هزینه ای که برای آنها می پردازید به خاطر اسم برند است نه فقط تولید آن! برخی برند ها نیز دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند اما نسبت به هزینه معقولی که برای آنها می پردازید کیفیت بسیار بالایی دارند.

خرید ساعت مچی زنانه با توجه به نوع بند

نکته جالب در خرید ساعت مچی علاوه بر توجه به نوع برند و نوع صفحه آن توجه به نوع بند ساعت مچی زنانه  است که نقش مهمی را در زیبایی ساعت دارد.  بندهای ساعت دارای تنوع زیادی هستند از بند های چرمی سنتی گرفته تا بندهای استیل ضد زنگ و بندهای لاستیکی  و سرامیکی . . . و از آن جایی که بند ها از اساسی ترین قطعات ساعت هستند و می تواند سهولت استفاده از آن را برای فرد داشته باشد ما در این قسمت به بررسی انواع بند های ساعت  مچی زنانه در خرید ساعت مچی زنانه می پردازیم.

بند چرمی

بند چرم کلاسیک محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع بند ساعت مچی برای خانم ها است و از ان جایی که تناسب ساعت مچی با نحوه لباس پوشیدن یکی از مواردی است که خانم ها در خرید ساعت مچی شیک به آن ها توجه دارند از این رو  بسیاری از خانم ها دوست دارند تا از ساعت های بند چرم که مناسب مهمانی ها و مجالس است استفاده کنند از این رو ساعت های بند چرم بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و مورد استفاده در موقعیت های مختلف از جمله فضاهای نیمه رسمی و طول روز باشد مورد استفاده قرار بگیرد بهترین انتخاب برای شما یک ساعت مچی بند چرم زنانه خواهد بود.

خرید ساعت مچی زنانه بند فلزی

بیشتر افراد در انتخاب ساعت مچی از انتخاب ساعت با بند فلزی اجتناب می کنند زیرا احساس می کنند این نوع بند ساعت مردانه است اما با توجه به تنوع بالای این نوع ساعت ها و طرح های خاصی که وجود دارد ساعت مچی بند فلزی با داشتن نگین و تزئینات زیبای زنانه برای مهمانی ها و مراسم بسیار مناسب بوده و استایلی خاص و چشم گیر را برای شما به جود می آورد. و با توجه به سهولت استفاده از این نوع ساعت ها می توانید در هر مراسمی از آن استفاده کنید.

بند استیل

ساعت مچی بند استیل زنانه انتخابی مناسب برای آن دسته از خانم هایی است که به دنبال ظاهری بسیار رسمی و زیبا هستند امروزه با توجه به استقبال خانم ها از این نوع ساعت ها می توان انواع مختلفی از این نوع بند ها را مشاهده کرد. شاید جالب باشد تا بدانید که قد و وزن شما نیز در نوع ساعتی که برایتان مناسب است تاثیر می گذارد اگر دوست دارید که یک ساعت مچی شیک و رسمی انتخاب کنید ساعت رولکس datejust 28 mm یکی از جذاب ترین ساعت های مچی با بند استیل ضد زنگ در بازار است.

خرید ساعت مچی زنانه بند سرامیکی

این نوع بند های ساعت که بسیار شبیه به بندهای استیل هستند طرفدارن زیادی را دارد این نوع بند ها ضد خش هستند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار سبک هستند علاوه بر سبک بودن ضد حساسیت نیز می باشند و در زمان تعریق پوست دست حساسیت خاصی را برای افراد ایجاد نمی کنند. ساعت های برند رادو دارای این نوع بند هستند که با توجه به نوع برند و شکل ظاهری که این ساعت دارد از پرفروش ترین ساعت های زنانه است.

بند لاستیکی

در میان بندهای متنوعی که وجود دارد یکی از بندهای پرکاربرد در ساعت های مچی، بند لاستیکی است که در رنگ ها و مدلهای گوناگون عرضه می شود. این بند ها مناسب کودکان و جوانان است. با توجه به این که این بندها قابل شستشو هستند و عرق را جذب نمی کنند بیشتر ورزشکاران از این نوع بند ها استفاده می کنند این بند ها علاوه بر قیمت ساعت اسکادا دارای رنگ بندی های بسیار جذاب و پرطرفدار هستند.

دکمه بازگشت به بالا