علمی

تاکید بر استمرار تعهد مردم بر استفاده از ماسک از زبان دکتر زالی

فرمانده بیماری کرونا در تهران با اعلام افزایش تعداد بیماران بیمارستانی با بیماری قلبی در 24 ساعت گذشته و همچنین تخصص در مراکز درمانی در 24 ساعت گذشته ابراز امیدواری کرد که تعهد عموم مردم در استفاده از ماسک ادامه یابد.

به گزارش اخبار ایران من و روابط وابسته در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی در گفت و گو با گروه رسانه ها ، درباره نقش خود در کاهش عفونت Covid-19 ، اظهار داشت: نظارت بر کاهش یا افزایش بیماری پس از مداخله حدود 5 هفته طول می کشد.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش های پزشکی تهران در 24 ساعت گذشته حدود 650 نفر و تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه مانند 123 بخش است ، افزود: این تعداد نسبت به روز قبل افزایش یافته است. علاوه بر این ، 602 بیمار از کلیه بیمارستانهای تحت پوشش استانهای تهران تخلیه شده اند.

فرمانده کنترل بیماری های کرونا در تهران گفت: 17 درصد از کل بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می کنند و 9/9 درصد از بیماران در 24 ساعت گذشته به بیمارستان های تهران اعزام می شوند ، در صورت پایان یافتن تعداد آنها نیاز به بستری دارند. در پایان ماه مه ، 3.5 تا 5 درصد وجود داشته است.

طبق گفته دکتر زالی ، بسیاری از بیماران هنوز هم بیمارانی هستند که علائم تنفسی دارند.

وی گفت: “از روز جمعه شاهد افزایش مشتری بوده ایم و تغییر قابل توجهی در بازگرداندن اقلامی که این روزها رو به وخامت می باشند ، مشاهده نشده است.” زمینه ای که سازمان تحقیقاتی کورونا در تهران از ماسک هایی در اماکن عمومی استفاده کرده است ، که این روند بیشتر تا آخر هفته افزایش می یابد. در دفاتر ، این رقم 83٪ از کارمندان و مشتریان بوده است.

وی همچنین ابراز امیدواری از تعهد این گروه برای ایجاد ماسک کرد.

سرانجام ، رزمنده سیستم قلبی و عروقی تهران از مردم خواست که به دلایل پزشکی به دلیل تشخیص زودهنگام خود به بیمارستان ها مراجعه کنند ، زیرا مکان آنها در بیمارستان یک عامل خطرزا برای ابتلا به این بیماری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا