علمی

کرونا همچنان درمان قطعی ندارد / استفاده از ماسک در دستور کار همه باشد

به گزارش شفاف ، جلسه کمیته علمی ملی کنترل و کنترل کووید 19 صبح امروز با حضور دکتر. قاسم جان بابایی ، معاون وزیر بهداشت ، دکتر فرید نجفی ، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت ، دکتر حمیدرضا جماعتی ، دبیر کمیته ملی علمی کرونا و سایر اعضای کمیته. بیمارستان قلب شهید رجایی در تهران برگزار شد.

استفاده از ماسک در لیست عمومی است

در ابتدای کنفرانس ، دکتر. جان بابایی همچنین امروز با بیان اینکه جلسه کمیته ملی علمی کووید 19 توسط متخصصان پزشکی در کشور برگزار شد ، گفت: آنها بحث خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به ایمن سازی مستمر کشور ، شاهد کاهش تعداد بیمارستان ها ، تعداد بالای بیماران و میزان مرگ و میر بالا هستیم که نشانه خوبی است ؛ که بر سر همه عزیزان است.

دکتر. جان بابایی همچنین دستورالعمل های ملی را برای طب هوایی در بحث بیماران و بیماران برجسته کرد: آنچه در موارد بیماران ثابت شده است نباید باشد. این بدان معناست که برخی از افراد به دلیل ترس خود ممکن است قادر به انجام کارهای تشخیصی غیر ضروری باشند.

بیماری سرپایی بیماری کرونا نیازی به درمان ندارد

معاون وزیر بهداشت گفت: نیازی به ارائه خدمات درمانی در بیمارستان نیست؛ شما عزیزان توجه داشته باشید که نظر اساتید این است که در محیط های خارجی نیازی به سی تی اسکن و معاینات معمول نیست و فقط رعایت نکات بهداشتی کافی است.

Ramedsaver یک داروی تجویزی است

وی همچنین به پذیرش بیماران در بیمارستان ها اشاره و خاطرنشان کرد: معمولاً طبق دستورالعمل ، در صورت لزوم در بیمارستان بستری می شوند. در بیمارستان ها ، روش درمان به خوبی مشخص شده است. نکته ای که هنگام درمان بیماران در بیمارستان باید در نظر گرفته شود این است استفاده از داروهای به اصطلاح ضد بیماری کرونا مانند داروها حداقل است و در برخی موارد اصلاً جایی در خانه ندارد. این دارو یک داروی پزشکی است و در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد و بیماری ایجاد می شود.

کورتیکواستروئیدها باید برای مدت کوتاهی در بیمارستان تجویز شوند

جان بابایی با تاکید بر اینکه استفاده از کورتیکواستروئیدها بسیار کم است و در مطب ها و بیمارستان ها جایی ندارد ، گفت: کورتیکواستروئیدها باید در بیمارستان ها و به صورت کوتاه مدت تجویز شوند ؛ گاهی دیده می شود مرگ و میرها و قارچ ها در اثر مصرف بیش از حد کورتیکواستروئیدها ایجاد می شوند ، بنابراین مردم باید مراقب باشند که این داروها را سبک مصرف نکنند و به دنبال مراقبت های پزشکی نباشند.

نیاز به هوای تازه برای بیماران در بیمارستان

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه مهمترین مورد برای بیمار بستری استفاده از هوای تازه است ، گفت: در عوض اولین نکته مراقبت های تنفسی است که پرستاران به بیماران ارائه می دهند. تهویه می تواند یک درمان بسیار مثر باشد و مرگ را به صفر برساند.

م effectiveثرترین درمان برای این بیماری واکسیناسیون است

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ، بیماری های روانی یکی از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت مراقبت از بیماران است و می گوید: مسائلی مانند سلامت روان و تغذیه مناسب باعث افزایش توانایی بیمار در طول درمان می شود.

جان بابایی با اشاره به اینکه علاقه ویژه به مصرف دارو ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کمیت نوشیدنی های مایع از جمله مواردی است که توسط اعضای کمیته علمی برجسته شده است ، گفت:

در پایان ، معاون وزیر بهداشت با تشریح کمبود دارو در کشور گفت: متأسفانه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو سعی کردند تمام داروهایی را که در درمان بیماری های قلبی در افراد از طریق دامداری م effectiveثر است ، تولید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا