علمی

پس از تزریق واکسن کرونا همچنان ماسک بزنید

رئیس گروه پیشگیری و پیشگیری از بیماریهای عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه حداقل زمان بدن برای مقابله با تاج پس از دریافت واکسن حدود دو هفته پس از دریافت دوز دوم است ، گفت: واکسیناسیون به دلیل عدم انطباق.” بنابراین ، هنگامی که واکسینه شدید ، همچنان ماسک بزنید و از قوانین پیروی کنید.

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر رکسانا باطبی ، درباره واکسن کرونا ، به ویژه افراد مسن ، گفت: شواهد نشان داده است که خطر ابتلا و ایجاد Covid 19 در افرادی که واکسینه شده اند کاهش می یابد اما به صفر نمی رسد.

رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماریهای عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: سلامتی برای خانواده وی و گروهی که واکسن دارند ، کلیه اقدامات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع Covid 19 ، از جمله پوشش و نظارت بر مسافت مردم ، از رفتن به مکانهای شلوغ پرهیز کنید.

باطبی گفت: هنگامی که همه افراد واکسینه شده اند ، می توان به کاهش اقدامات پیشگیری از Covid-19 پاسخ داد ، افزود: “تا زمانی که واکسیناسیون استاندارد 70 تا 80٪ نرسیده باشد. می توان گفت هیچ کس ، حتی یک فرد واکسینه شده ، تاج امن است.

وی افزود: حتی فردی که واکسینه شده است ، چه جوان و چه پیر ، باید تا زمان واکسیناسیون عادی از قوانین پیروی کند.

وی گفت: حتی افرادی که واکسن دارند می توانند ویروس را به بستگان خود منتقل کنند اگر ناقل بدون علامت در ویروس کرونا دیده شود. این بدان معنی است که شخصی که واکسینه شده است می تواند ویروس را در دو تا سه هفته اول حمل کند.

با توجه به اعلام رابطه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، باطبی این خبر را مشاهده کرد که واکسن ها قانون گریزی را به موضوعی بی معنی و غیر علمی تبدیل می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا