علمی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم تولید اینترنت (TD-LTE) جدیدترین نسل اینترنت پایدار است که با سرعت بیشتری نسبت به سایر خدمات اینترنتی ADSL اجرا می شود. این فناوری محدودیتی در موقعیت مکانی ندارد ، دلیلی برای استفاده از خطوط تلفنی و عدم وجود رسانه های اجتماعی وجود ندارد. همچنین در بلند کردن و پایین آمدن از ثبات برخوردار است.

فناوری TD-LTE طبق برنامه ارسال و دریافت در شبکه استفاده می شود. این فناوری با استفاده از یک کاربر سیم کارت می تواند به نسل چهارم اینترنت پر سرعت وصل شود. لازم به ذکر است که این سیم کارتها امکان تماس و پیام کوتاه را نمی دهند.

یکی از بزرگترین مزیت های اتصال اینترنت TD-LTE در شبکه دیگر این است که برای نصب آن نیازی به تلفن ندارید. در عوض ، می توانید به راحتی آن را با استفاده از یک مودم و یک سیم کارت تنظیم کنید. TD-LTE رابط کاربری پر سرعت و بدون محدودیت فناوری قدیمی مانند محدودیت مکان و تنظیمات مودم را ارائه می دهد. مزیت دیگر این فناوری این است که قابلیت بارگیری دارد؛ در نتیجه با افزایش حجم ترافیک می توان حجم را افزایش داد. افرادی که به بازی های آنلاین علاقه مند هستند ، به دلیل دوام و پایداری فنی محدود ، می توانند بدون مشکل بازی کنند.

سریعترین رابط آنلاین TD-LTE

  • هیچ محدودیتی در ارتباطات وجود ندارد
  • اجرای سریع
  • آموزش بین المللی
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت را تا 40 مگابایت بارگیری کنید و سرعت را به 4 مگابایت تنظیم کنید
  • دیگر یک خط ثابت وجود ندارد
  • ناوبری آسان

بهترین کار آنلاین چیست؟ یا چه نوع اینترنت پر سرعت می تواند کار کند یا در خانه؟

برای پاسخ به این سؤالات باید بگوییم که کاربرد فناوری فعلی اینترنت پرسرعت TD-LTE احتمالاً بهترین راه برای استفاده از اینترنت پر سرعت نسل چهارم است ، زیرا بعد از اینترنت Dial-Up ، مشاغل پر سرعت مانند ADSL وارد میدان شده اند ، اما بعضی اوقات به دلیل محدودیت هایی که این عملکرد ایجاد می کند ، بسیاری تصمیم به استفاده سریعتر از اینترنت گرفتند. ، که اکنون بهترین گزینه و بهترین راه است اینترنت پرسرعت TD-LTE با توجه به رشد و توسعه شبکه ها ، تلفن های همراه تلاش می کنند اینترنت را سریعتر و قابل اطمینان تر برای کاربران فراهم کنند. آثاری که خیلی سریع و با اطمینان ساخته شدند و در نهایت منجر به طراحی و تولید شدند اینترنت پرسرعت TD-LTE شدید

ارتباطات دو طرفه سریعترین اینترنت است TD-LTE

شما از این عملکرد استفاده می کنید اینترنت پرسرعت TD-LTE می توانید از دو یا چند روش اتصال آسان استفاده کنید که از دو روش مختلف نیز استفاده می شود.

روش اول: Frequency Division Duplexing که به FDD نیز معروف است ، از دو گروه بسیار متفاوت برای انتقال و ارسال (uplink) و دریافت (downlink) اطلاعات استفاده می کند.

گزینه 2: Time Division Duplexing که به TDD نیز معروف است ، به یک گروه فرکانس متکی است که داده ها را در زمان معین به داده های ارسال یا دریافت می کند.

درعوض ، استفاده مکرر از منابع این امر را ممکن می سازد اینترنت پرسرعت TD-LTE این امکان را به شما می دهد تا زمانی که به هریک از جریانهای Uplink یا Downlink اختصاص داده اید ، در صورت نیاز تنظیم کنید ، به این معنی که ارسال و دریافت اطلاعات بیشتر از این طریق امکان پذیر است.

بعضی اوقات کاربران تلفن همراه از هر دو روش FDD و TDD به طور جداگانه برای پشتیبانی از کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این امر باعث سردرگمی بین خدمات مختلف می شود و هر یک از این گروه ها می توانند از خدمات با بالاترین کیفیت بهره مند شوند.

مزایای استفاده از اینترنت برای سرعت TD-LTE

عوامل فوق باعث تحریک فعالیت می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE فرصتی برای کمک به:

اولین مزیت: قدرت را به طور چشمگیری افزایش دهید

دلیل اصلی انتقال داده ها در اینترنت پرسرعت TD-LTE بنابراین ، پتانسیل بسیار خوبی برای جابجایی و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که منجر به پیشرفت چشمگیر در دید کاربران در بین کاربران می شود.

مزیت دوم: کم هزینه

ساخت و ساز ساده و بی عیب و نقص اینترنت پرسرعت TD-LTE نصب ، نصب و حمل و نقل را بسیار سریع ، آسان و کم هزینه امکان پذیر می کند

مزیت سوم: انعطاف پذیری در فرکانس های قابل مشاهده مکرر

نسل چهارم اینترنت یا همان اینترنت پرسرعت TD-LTE این دستگاه بر روی انواع ماشینهای مشاهده کار می کند که پهنای باند آنها می تواند تا 200 مگاهرتز برسد. همچنین امکان جابجایی آسان ، دستیابی به مقدار و تغییر قیمت های زیاد برای کاربران به دلیل حجم زیاد وبلاگ های مکرر وجود دارد.

مزیت چهارم: تجربه کاربری خوب

در اینترنت پرسرعت TD-LTE منبع تغذیه موجود در جریان های Uplink یا Downlink فعال شده است ، که باعث افزایش استفاده از پهنای باند بسته به نیاز کاربر می شود و این باعث می شود کاربر کارآمدتر شود. به آرامی

این همه خوبی است که در اطراف وجود دارد اینترنت پرسرعت TD-LTE ذکر کردیم که این پروژه امکان رقابت در یک سرویس اینترنت بی سیم با نام WiMAX را برای آنها فراهم می کند. از همه مهمتر ، بسیاری از عوامل دیگر مانند سادگی و سهولت در نصب ، سرعت انتقال داده و دریافت اطلاعات و هزینه بالای دسترسی بسیاری از کاربران سرویس ADSL اینترنت پرسرعت TD-LTE انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر تماس بگیرید و از کارشناسان بازاریابی Taknet مشاوره بگیرید. یا اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی Hesabgar Pardaz در سال 1997 با نام Teknet برای کار در زمینه های دانش و فناوری ارتباطات تاسیس شد. این شرکت مجوز سخنرانی دارد (سروکو) این کشور یکی از پیشروترین سازمان های پخش و پخش رادیو در کشور است و در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین ایستگاه های جهان را دارد و خدمات معتبر و کارآمد را به صورت مشترک در 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته ارائه می دهد. تکنت تعداد زیادی مشترک دارد که در فعالیت های آنلاین و داخلی و اداری شرکت می کنند. مدیران و شرکت های وابسته Taknet Net همواره با ایجاد فرایندهای مدیریت بهتر و تضمین کیفیت سعی در بهبود خدمات و رضایت مشتری داشته اند..

برای ثبت نام در اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا