علمی

خانواده معظم شاهد الگوی سلامت، فرهیختگی و کمال هستند

خانواده او سلامت، تحصیل و کمال را گواهی می دهند

مدیرعامل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تصریح کرد: خانواده پرجمعیت شاهد الگوی سلامت، تربیت و پاکدامنی است و شهادت زنان و زنان کمتر از شهدا و ایثارگران نبود. ”

به گزارش اخبار ایران من، از مبانی سازمان دانش روانشناسی و مشاوره نیز استناد می کنم. «محمد حاتمی» در مراسم تجلیل از نمونه های صبر و منکر که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در بیانیه ای به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: مشمئز کننده است زیرا نقش اصلی را در صدا و سیما داشتم. ده سال و پنج سال (رئیس صدا و سیمای شاهد) نامه های مشترک بین زنان و زنان شهدا و ایثارگران و ایثارگران را خواندیم. برای نرم افزار؛ در همه این نامه ها که به دستور شهدا برای پیشبرد نسب منطقه و مبانی انقلاب اسلامی صادر شده بود، چیزی نبود. همسران شهدا آزادی و تعهد زیادی دارند. اگر امروز فرزندان قربانیان موفق می شوند، نتیجه تلاش آنهاست. باید سلامت و فرهنگ و کمال را از خانواده معظم شهدا الگو بگیریم. حماسه زنان و زنان شهدا کمتر از جانفشانی های رزمندگان و شهدا نیست. افتخار می کنم که مدت زیادی از اعضای شهید بودم و خوشبختانه بزرگان و شهید از عملکرد من در صدا و سیما راضی بودند.

وی در ادامه افزود: تاب آوری جامعه باید افزایش یابد. باید شاهد تقلید او از خانواده پرجمعیت باشیم. حقیر، بنیانگذار مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره در بنیاد شهید نیز هستم و امروز با نگاهی به رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره می خواهم بگویم بهترین روانشناس ایران زنان و زنان شهید بودند. . آیا در روانشناسی به عنوان یک شخصیت اخلاقی و سالم است؟ شواهدی در رفتار و اعمال یک خانواده بزرگ وجود داشت. در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بسیاری از دوستان ما زنان شهید، فرزندان شاهد و ایثارگر هستند که در اقصی نقاط ایران به مردم خدمت می کنند. ما کارکنان شما در سازمان بهداشت روان و مشاوره هستیم. ما از قدرت شهادت و شهادت در این کار مهم استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا