علمی

تشکیل کارگروه ایثارگری پرستاران آسیب دیده در کرونا

در دیدار معاون پرستاری وزارت بهداشت با معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تشکیل کارگروه ایثارگری پرستاران آسیب دیده در کرونا تفاهم شد.

به گزارش اخبار ایران من، دکتر عباس عبادی با دکتر محمد میرزابیگی معاون جدید بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و ضمن تبریک مسئولیت جدید برای وی در ارائه خدمت به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران آرزوی موفقیت کرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت در این دیدار به توانمندی پرستاران در رده‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پرستاران علاوه بر مراقبت علمی بالینی، در عرصه‌های آموزش و پژوهش نیز موفق عمل کردند.

وی با بیان اینکه پرستاران در ایام همه‌گیری بیماری کرونا زحمات زیادی را محتمل شدند، افزود: بسیاری از همکاران پرستار به مراتب درگیر این بیماری، عوارض و صدمات این بیماری شدند که هنوز با آنهاست؛ بنابراین نیاز است برای جبران لطمات و آسیب‌ها، امتیازات ایثارگری برای آنها لحاظ شود که بنیاد شهید در این خصوص می‌تواند ما را کمک کند.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز مراقبت در منزل بر آمادگی این مراکز برای ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت به این جامعه برای ما نه تنها وظیفه بلکه نوعی عبادت است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، میزرابیگی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تشکر از حضور دکتر عبادی، از آمادگی برای ایثارگری پرستاران آسیب دیده در کرونا خبر داد.

در این دیدار همچنین مقرر شد کارگروهی از سوی معاونت پرستاری، سازمان نظام پرستاری و بنیاد شهید ایجاد و این موضوع دنبال شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا