علمی

دستور وزیر بهداشت برای آغاز واکسیناسیون ۴۸ سال به بالاهای برخی استانها

به گزارش شفاف ، سعید نمکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی ، ارائه شده به اخبار ایران من ، راه های اصلی بهبود امکانات و واکسیناسیون را بیان کرد.

این نامه است:

“سلام بر شما در عید سعید قربان و تعهد شما به مبارزه شگفت انگیز علیه جنگ سرد و تلاش عزیزان شما برای گسترش واکسن و تسریع در عمل ؛ به دلیل واکسیناسیون به سطح رسمی رسیده است ، ما کمی پیش رفتیم دیروز به بیمارستانها

بنابراین ، با توجه به در دسترس بودن واکسن های کافی و همچنین تولید واکسن در سراسر کشور ، که آماده تزریق بیش از 50000 نفر در روز هستند ، استفاده کامل از واکسن ها و واکسن ها مهم است. بنابراین ، انجام موارد زیر مهم است:

– ما باید فوراً اعلام کنیم که از همه افراد بالای 60 سال که هنوز در سایت ارسال نکرده اند یا ثبت نام نکرده اند ، باید تقاضای ثبت نام و تبادل تبلیغات یا هر وسیله دیگری در این کشور را داشته باشند.

این نسل را در دولت بالای 50 سال اعلام کنید.

مناطقی که بیش از 60 سال سن دارند و کسانی که بیش از 50 سال سن دارند و 75 درصد از کسانی که واکسینه شده اند می توانند از فردا برای افراد 60-58 ساله در مناطق بین 60 تا 48 تا 50 سال شروع کنند. ، ثبت نام باید آغاز شود و واکسیناسیون گروهی باید در مبادله آغاز شود.

وی افزود: متأسفانه واكسن كافی وجود دارد و همكاران می توانند تعداد افراد مبتلا را حساب كرده و درخواست ارسال واكسن در اسرع وقت را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا