علمی

رئیس سازمان زندان ها : کاهش هزینه های زندانبانی با توسعه مددکاری اجتماعی ضروری است

رئیس سازمان زندان در بیانیه ای از همکاران خود ، به ویژه کسانی که در زندان ها کار می کنند ، تقدیر کرد.

به گزارش اخبار ایران من ، براساس اطلاعات سازمان زندان و اقدامات امنیتی و آموزش در کشور ، محمدمهدی حاج محمدی در روز کارمند تشکر کرد.

در اینجا یادداشت ها:

“به نام خدا

سخت کوش ، یاور مهربان زندانیان و روشهای امنیتی و تربیتی در این کشور. سلام و درود بر شما که در حل مشکلات دشوار در کار خود و استقرار امیرالمومنین امام علی (ع) به شما کمک کرده اید. کمک کننده اول ، مهم نیست درد زندانیان و خانواده های آنها خوبها را در رختخواب رها نکنید.

امروز ، کارکنان ، با تمرکز قوی بر خدمات پشتیبانی ، توانمندسازی ، اتصال ، آموزش ، راهنمایی و راهنمایی شغلی ، هدف توانمند سازی زندانیان و خانواده های آنها را برای مقابله با چالش ها و تحقق کامل توسعه و اجرای استراتژی های جدید دنبال می کنند. در محیط کار به یک سبک زندگی سالم کمک می کند و رضایت آنها را پس از آزادی افزایش می دهد.

به همین دلیل ، من متشکرم از روز تولد ارادتمند حضرت علی (ع) ، که در کشور ما روز “فعالیت های توسعه” نامیده می شود. من معتقدم با ایجاد اخلاق کاری و بهبود عملکرد می توان از بار جسمی و روحی زندانهای ملی کاسته شد. بنابراین ، در فریب خود برای کمک به این روز ، وقتی که از تلاش های بی وقفه خود ، عزیزان تشکر و تشکر می کنید ؛ شما همچنین یک هدیه فوق العاده پیدا خواهید کرد.

محمدمهدی حاج محمدی

رئیس تیم زندان و امنیت و سیستم آموزش ملی »

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا